Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

II Wirtualny Bieg Sapiącej Koszulki kopia

* 1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, numer telefonu, e-mail, oraz wizerunku ) dla potrzeb związanych z organizacją i promocją imprezy : " II Wirtualny Bieg Sapiącej Koszulki"

*zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)"

*cała klauzula dotycząca Twoich danych znajduje się na końcu Ankiety.
Prosimy się z nią zapoznać


Odpowiedz: TAK/NIE
* 2. Poniżej przedstawiamy Regulamin Wydarzenia: " II Wirtualny Bieg Sapiącej Koszulki"
Akceptuję poniższy Regulamin.


Regulamin
„II Wirtualny Bieg Sapiącej Koszulki”


I Cel
1. Promocja aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia, także w towarzystwie psa.
2. Wsparcie prozwierzęcych organizacji pozarządowych.
3. Wyłonienie najaktywniejszego zawodnika i najaktywniejszej drużyny.
4. Integracja społeczności wokół wspólnego celu-pomocy bezdomnym zwierzętom.

II Organizator
1. Drużyna dogtrekkingowa „Górskie Sapacze”.

III Uczestnictwo
1. Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest zgłoszenie za pośrednictwem poprawnie wypełnionego formularza Ankieta+, zamieszczonego na stronie Wydarzenia w serwisie Facebook pod adresem: https://fb.me/e/4dbtZQIrP
2. Udział w Wydarzeniu jest nieodpłatny.

IV Terminy i miejsce
1. Termin zgłoszeń trwa od 1 stycznia do 31 stycznia 2025 r.
2. Wydarzenie odbywa się w okresie od 1 lutego do 15 lutego 2025 r.
3. Przekazywanie udokumentowanych aktywności przez uczestników lub drużyny do Koordynatora Regionalnego, odbywa się od 16 lutego do 17 lutego 2025 r.
4. Ogłoszenie zwycięzców i podsumowanie Wydarzenia odbywa się w terminie 18 lutego 2025 r.
5. Każdy uczestnik realizuje swoją aktywność w dowolnym miejscu.

V Zasady udziału w Wydarzeniu
1. Uczestnikiem wydarzenia może zostać każda osoba, która :
a. Zgłosi swoje uczestnictwo w wydarzeniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego poprzez Ankietę +
b. Zaakceptuje niniejszy Regulamin oraz zgody formalne

2. W terminie Wydarzenia uczestnik lub drużyna wykonuje i rejestruje jak największą ilość aktywności w postaci biegu, marszu lub spaceru. Nie ma limitu liczby ani długości pojedynczej aktywności.
3. Każda aktywność powinna zostać kolejno:
a) zarejestrowana w urządzeniu z funkcją GPS (telefon komórkowy, zegarek sportowy, licznik) w sposób umożliwiający przedstawienie i zweryfikowanie pokonanego dystansu,
b) zapisana w aplikacji rejestrującej aktywności fizyczne (Strava, Garmin Connect, Running App, FITAPP, Adidas Running by Runtastic, itp),
c) udostępniona do wglądu Koordynatorowi Regionalnemu drogą elektroniczną (Whatsapp, e-mail) w postaci odnośnika do aktywności lub zdjęcia (print screen), potwierdzającego przebyty dystans w danej aktywności.
4. Ponadto, uczestnik zobowiązany jest do wykonania zdjęcia potwierdzającego aktywność z psem lub bez psa i przesłania go Koordynatorowi drogą elektroniczną (Whatsapp, e-mail, mms).
5. Dopuszcza się do wykonanie aktywności bez udziału psa.
6. Udział jest otwarty zarówno dla indywidualnych uczestników, jak i drużyn.


VI Drużyny
Drużynę stanowi zespół składający się minimum z 2 osób i maksymalnie z 10 osób.
1. Każda zgłoszona drużyna powinna mieć nazwę oraz wyznaczonego Lidera odpowiedzialnego za kontakt z Organizatorem.
2. Wyniki drużyny oblicza się jako sumę kilometrów pokonanych w wyznaczonym terminie 1-15 luty 2025 przez poszczególnych członków.
3. Aktywności poszczególnych uczestników drużyn nie biorą udziału w rywalizacji indywidualnej.

VII Zasady rywalizacji
1. Każdy uczestnik indywidualny i drużyna gromadzą kilometry, które przeliczane są na dobrowolne wpłaty na rzecz bezdomnych zwierząt:
c. 1km=1zł na rzecz bezdomnych zwierząt (przykładowo 15 km pokonanych w wyznaczonym okresie to 15 zł wpłacone do wirtualnej Skarbonki wyznaczonego Schroniska dla bezdomnych zwierząt)
2. Weryfikacja przebytych kilometrów:
a. Każdy uczestnik wysyła dowód swojej aktywności (zrzut ekranu z dowolnej aplikacji, zdjęcie z zegarka itp.) na jeden z kanałów komunikacji organizatora: sms, MMS, e-mail, Messenger lub WhatsApp
b. Drużyny wysyłają swoje wyniki (zrzuty) zbiorczo poprzez swojego Llidera.
3. Wygrywa uczestnik indywidualny i drużyna, które przez pokonają najwięcej kilometrów w okresie Wydarzenia oraz dokonają wpłat na rzecz schroniska.

VIII Zwycięscy i nagrody
1. Nagrody przewidziane są dla:
a. uczestnika indywidualnego z największą liczbą pokonanych kilometrów
b. drużyny z największą sumą pokonanych kilometrów
2. Zwycięzcy zostaną nagrodzeni:
a. Pucharem, medalem, oraz dyplomem
3. Nagrody zostaną przekazane przez Organizatora lub Koordynatora Regionalnego osobiście, a w przypadku, gdy nie jest to możliwe – drogą pocztową na koszt Organizatora.

IX Postanowienia dodatkowe
1. Organizator oferuje nabycie pamiątkowej przypinki o tematyce Wydarzenia. Zamówieniami oraz dystrybucją przypinek zajmuje się Koordynator Regionalny. Koszt wyprodukowania przypinki (5 złotych) oraz przesyłki, w przypadku braku możliwości przekazania pamiątki osobiście, pokrywa uczestnik.
2. Organizator zachęca do wykonywania i dokumentowania aktywności posiadając przynajmniej jeden element ubioru w kolorze pomarańczowym, jako znak rozpoznawczy – oficjalny kolor Wydarzenia.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany powyższych punktów regulaminu oraz rozstrzygania spraw spornych.
4. Uczestnik, wysyłając dane osobowe, wyraża zgodę na ich przetwarzanie zgodnie z RODO w celu realizacji Wydarzenia.

X Koordynatorzy

1. Województwo Dolnośląskie:
a. Wałbrzych – Beata, tel. 695 394 949



XI Organizacje pozarządowe

1. Województwo Dolnośląskie:
a. Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Wałbrzychu, ul. W. Łokietka 7, 58-303 Wałbrzych.



Odpowiedz: TAK/NIE
* 3. Imię i nazwisko ( opcjonalnie pseudonim jeśli chcesz pozostać anonimowy )
te dane są nam potrzebne do utworzenia listy Uczestników wydarzenia, oraz zbierania wyników,- nie będą udostępniane poza to wydarzenie.
* 4. Nazwa Drużyny
Drużyna to minimum 2 osoby i maksymalnie 10 osób
* 5. Twój telefon
te dane są nam potrzebne do kontaktu z Tobą
* 6. Twój e-mail
te dane są nam potrzebne do kontaktu z Tobą
7. Z jakiego jesteś miasta?
te dane są nam potrzebne do przekierowania Twojego zgłoszenia do odpowiedniego Koordynatora
* 8. Jakie województwo reprezentujesz?
te dane są nam potrzebne do przekierowanie Twojego zgłoszenia do odpowiedniego Koordynatora
* 9. Zamawiam pamiątkową przypinkę- koszt 5 zł/szt.
Zbieraniem opłat oraz dystrybucją będą się zajmować Koordynatorzy przypisani do danego województwa.
W przypadku braku możliwości osobistego odbioru od Koordynatora,-koszt wysyłki pokrywa Uczestnik.

Pkt. VII Regulaminu

Odpowiedz: TAK/NIE
Klauzula informacyjna w stosunku do Uczestników wydarzenia „ II Wirtualny Bieg Sapiącej Koszulki".
Możesz skontaktować się wysyłając maila na adres [email protected] lub telefonicznie pod nr +48 695 39 49 49

Przywiązujemy szczególną wagę do kwestii ochrony oraz sposobu przetwarzania Twoich danych osobowych. Dokładamy wszelkich starań, aby powierzone nam dane osobowe były u nas bezpieczne oraz przetwarzamy je zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ogólnym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.

Cele i podstawy prawne dot. przetwarzania danych :
-Rodzaj danych /cel przetwarzania / podstawa prawna / okres przechowywania
* imię, nazwisko, e-mail, telefon / udział w wydarzeniu/ Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO / 3 mies. od zakończenia
*imię i nazwisko /opublikowanie wyników (zwycięzców) /Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO / 3 mies. od zakończenia

Masz prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii. W granicach przewidzianych przepisami prawa możesz dane sprostować, ograniczyć ich przetwarzania, usunąć lub wnieść sprzeciwu wobec przetwarzania, a także je przenieść. W każdym czasie masz prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie danych, przy czym wycofanie zgody nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania danych jakiej dokonano przed cofnięciem zgody. Masz też prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Możesz się z nami skontaktować we wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych wysyłając maila na adres: [email protected]















Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .