Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

"Problemy indywidualne i grupowe występujące we współczesnej edukacji"

Ankieta badawcza.
Szanowna Pani / Szanowny Panie,
Jestem studentką Uczelni Biznesu i Nauk Stosowanych „Varsovia" Filia w Poznaniu. Nazywam się Weronika Kobiela, a niniejsza ankieta ma na celu zebranie danych do pracy magisterskiej pt. „Problemy indywidualne i grupowe występujące we współczesnej edukacji". Ankieta jest anonimowa, a uzyskane informacje będą wykorzystane wyłącznie do celów naukowych.
* 1. Płeć
Kobieta
Mężczyzna
* 2. Wiek
do 25 lat
26-35 lat
36-45 lat
46-55 lat
powyżej 55 lat
* 3. Staż pracy w zawodzie nauczyciela:
do 5 lat
6–10 lat
11–20 lat
powyżej 20 lat
* 4. Etap edukacyjny (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź):
wychowanie przedszkolne
edukacja wczesnoszkolna (kl. I–III)
* 5. Typ placówki, w której Pani/Pan pracuje
Szkoła publiczna
Szkoła niepubliczna
Przedszkole publiczne
Przedszkole prywatne
* 6. Jak często w swojej pracy spotyka się Pani/Pan z problemami indywidualnymi uczniów/dzieci (np. trudnościami w nauce, problemami emocjonalnymi, zachowaniem)?
bardzo rzadko
raczej rzadko
czasami
dość często
bardzo często
* 7. Jakie problemy indywidualne uczniów/dzieci pojawiają się – Pani/Pana zdaniem – najczęściej?
(można zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)
trudności w koncentracji uwagi
trudności w opanowaniu umiejętności szkolnych (czytanie, pisanie, liczenie)
nadmierna ruchliwość, impulsywność
wycofanie, nieśmiałość, izolowanie się od rówieśników
silne reakcje emocjonalne (płacz, złość, lęk)
brak motywacji do nauki / udziału w zajęciach
* 8. Jakie problemy indywidualne są w Pani/Pana ocenie najbardziej typowe dla Pani/Pana grupy/klasy?
(można zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)
częste konflikty między dziećmi
wyśmiewanie, przezywanie, wykluczanie pojedynczych dzieci
trudności we współpracy w małych zespołach
tworzenie się zamkniętych „paczek”
ogólny brak zaangażowania w pracę grupy/klasy
* 9. Jakie problemy grupowe są w Pani/Pana ocenie najbardziej typowe dla Pani/Pana grupy/klasy?
(można zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)
częste konflikty między dziećmi
wyśmiewanie, przezywanie, wykluczanie pojedynczych dzieci
trudności we współpracy w małych zespołach
tworzenie się zamkniętych „paczek”
ogólny brak zaangażowania w pracę grupy/klasy
* 10. Jakie działania podejmuje Pani/Pan najczęściej w pracy z uczniem/dzieckiem przejawiającym problemy indywidualne?
(można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)
indywidualna rozmowa z dzieckiem
rozmowa z rodzicami/opiekunami
dostosowanie wymagań i form pracy do możliwości dziecka
konsultacja z pedagogiem/psychologiem szkolnym
skierowanie do poradni psychologiczno-pedagogicznej
* 11. Jakie działania podejmuje Pani/Pan najczęściej w sytuacji pojawienia się problemów grupowych w zespole klasowym/grupie?
(można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)
rozmowa z całą grupą/klasą o zaistniałej sytuacji
zajęcia integracyjne, zabawy sprzyjające współpracy
przypomnienie i/lub wspólne ustalenie zasad funkcjonowania grupy/klasy
współpraca z pedagogiem/psychologiem szkolnym
kontakt z rodzicami dzieci zaangażowanych w konflikt


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo!