Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

kompetencje dyrektora w placówce niepublicznej oraz jego wpływ na rozwój zawodowy nauczycieli

1. Ile lat pracuje Pani na stanowisku dyrektora w obecnej placówce niepublicznej?
2. Czy we wcześniejszych latach swojej kariery zawodowej (przed objęciem stanowiska dyrektora po raz pierwszy) zajmował(a) Pan/Pani stanowisko kierownicze?
tak nie
3. W ilu miejscach ( łącznie z dotychczasowym) była Pani/ Pana zatrudniona na stanowisku kierowniczym?
4. Proszę zaznaczyć cechy, które określają kompetencje dobrego dyrektora (można zaznaczyć kilka):
Wyczucie biznesu,
Konsekwencja w działaniu
Umiejętność podejmowanie decyzji,
Zmienianie zasad etycznych , w zależności od sytuacji,
Zdolność do motywowania innych,
Organizowanie sytuacji sprzyjających rywalizacji,
Unikanie odpowiedzialności,
Pełny zaangażowania,
Posiadanie wizji przyszłości placówki,
Wykorzystywanie swojego stanowiska,
Wysokie wymagania,
Skłonność do zmian,
Trafność sądów,
Kontrolowanie pracowników,
Silna motywacje do osiągnięć,
Talent plastyczny,
Rozumienie organizacji,
Krytykanctwo,
Talent planistyczny,
Skłonność do ryzyka
5. Proszę zaznaczyć cechy, które Pan/Pani posiada ( można zaznaczyć kilka):
Wyczucie biznesu,
Konsekwencja w działaniu
Umiejętność podejmowanie decyzji,
Zmienianie zasad etycznych , w zależności od sytuacji,
Zdolność do motywowania innych,
Organizowanie sytuacji sprzyjających rywalizacji,
Unikanie odpowiedzialności,
Pełny zaangażowania,
Posiadanie wizji przyszłości placówki,
Wykorzystywanie swojego stanowiska,
Wysokie wymagania,
Skłonność do zmian,
Trafność sądów,
Kontrolowanie pracowników,
Silna motywacje do osiągnięć,
Talent plastyczny,
Rozumienie organizacji,
Krytykanctwo,
Talent planistyczny,
Skłonność do ryzyka
6. Proszę wymienić Pana/ Pani 4 najmocniejsze cechy charakteru:
1
2
3
4
7. Uważam, że ta kompetencja w zawodzie dyrektora jest:
Bardzo istotnaRaczej istotnaTrudno powiedziećRaczej nieistotnaZupełnie nieistotna
Ustalanie priorytetów działalności szkoły, które uwzględniają potrzeby nauczycieli.
Rozumienie wpływu współpracy z kadrą na efektywne działania szkoły.
Umiejętność przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych.
Rozumienie zasad finansów publicznych.
Zarządzanie ryzykiem.
Sprawowanie nadzoru pedagogicznego.
Organizowanie systemu doskonalenia zawodowego nauczycieli.
Ocenianie pracy nauczycieli.
Zdolność i prowadzenie systematycznej refleksji nad podejmowanymi działaniami.
Doskonalenie w sobie (jako dyrektora) komunikacji i umiejętności przyjmowania informacji zwrotnej.
Dbałość o to, aby w każdej sytuacji celami własnego działania były zapewnienie sprawiedliwości i służebność wobec innych.
8. Proszę o określenie, w jakim stopniu posiada Pan(i) daną kompetencję: (poniżej legenda)
1. nie posiadam takiej kompetencji,
2. mniej więcej orientuje się czym jest ta kompetencja, ale jej nie posiadam
3. trudno powiedzieć/nie zastanawiałem (am) się nad tym,
4. mam trudności z wykorzystaniem tej kompetencji, ale potrafię ją zastosować
5. posiadam wystarczającą wiedzę i umiejętności i posługuję się tą kompetencją w pracy
12345
Ustalanie priorytetów działalności szkoły, które uwzględniają potrzeby nauczycieli.
Rozumienie wpływu współpracy z kadrą na efektywne działania szkoły.
Umiejętność przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych.
Rozumienie zasad finansów publicznych.
Zarządzanie ryzykiem.
Sprawowanie nadzoru pedagogicznego.
Organizowanie systemu doskonalenia zawodowego nauczycieli.
Ocenianie pracy nauczycieli.
Zdolność i prowadzenie systematycznej refleksji nad podejmowanymi działaniami.
Doskonalenie w sobie (jako dyrektora) komunikacji i umiejętności przyjmowania informacji zwrotnej.
Dbałość o to, aby w każdej sytuacji celami własnego działania były zapewnienie sprawiedliwości i służebność wobec innych.
9. Ile razy w poprzednim roku szkolnym
W dwóch ostatnich pytaniach proszę podać wszystkie odbyte na ten temat rozmowy indywidualne z nauczycielami
012345678910więcej niż 10
Był(a) Pan(i) na zajęciach jako obserwator
Zorganizował(a) Pan(i) szkolenia dla pracowników w swojej placówce
Wezwał(a) Pan(i) nauczycieli do siebie, by pochwalić ich za dobrze wykonaną pracę
Wezwał(a) Pan(i) nauczycieli do siebie, by zwrócić uwagę na niewypełnienie lub niedosteczne wypełnienie obowiązków?
10. Ilu nauczycieli zatrudnia Pan(i) w swojej placówce?
11. Z iloma nauczycielami przeprowadził(a) Pan(i) rozmowę na temat poziomu jego pracy?
rozmowę podsumowującą okres pracy/ oceniającą zajęcia/ oceniającą dorobek zawodowy


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .