Wyczucie biznesu, |
Konsekwencja w działaniu |
Umiejętność podejmowanie decyzji, |
Zmienianie zasad etycznych , w zależności od sytuacji, |
Zdolność do motywowania innych, |
Organizowanie sytuacji sprzyjających rywalizacji, |
Unikanie odpowiedzialności, |
Pełny zaangażowania, |
Posiadanie wizji przyszłości placówki, |
Wykorzystywanie swojego stanowiska, |
Wysokie wymagania, |
Skłonność do zmian, |
Trafność sądów, |
Kontrolowanie pracowników, |
Silna motywacje do osiągnięć, |
Talent plastyczny, |
Rozumienie organizacji, |
Krytykanctwo, |
Talent planistyczny, |
Skłonność do ryzyka |
Wyczucie biznesu, |
Konsekwencja w działaniu |
Umiejętność podejmowanie decyzji, |
Zmienianie zasad etycznych , w zależności od sytuacji, |
Zdolność do motywowania innych, |
Organizowanie sytuacji sprzyjających rywalizacji, |
Unikanie odpowiedzialności, |
Pełny zaangażowania, |
Posiadanie wizji przyszłości placówki, |
Wykorzystywanie swojego stanowiska, |
Wysokie wymagania, |
Skłonność do zmian, |
Trafność sądów, |
Kontrolowanie pracowników, |
Silna motywacje do osiągnięć, |
Talent plastyczny, |
Rozumienie organizacji, |
Krytykanctwo, |
Talent planistyczny, |
Skłonność do ryzyka |
1. nie posiadam takiej kompetencji,
2. mniej więcej orientuje się czym jest ta kompetencja, ale jej nie posiadam
3. trudno powiedzieć/nie zastanawiałem (am) się nad tym,
4. mam trudności z wykorzystaniem tej kompetencji, ale potrafię ją zastosować
5. posiadam wystarczającą wiedzę i umiejętności i posługuję się tą kompetencją w pracy
W dwóch ostatnich pytaniach proszę podać wszystkie odbyte na ten temat rozmowy indywidualne z nauczycielami
|
rozmowę podsumowującą okres pracy/ oceniającą zajęcia/ oceniającą dorobek zawodowy
|