Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Słone przekąski

* 1. Jak często sięga Pan/Pani po słone przekąski?
Przynajmniej raz dziennie
Kilka razy w tygodniu
Kilka razy w miesiącu
Rzadziej
Nie sięgam
* 2. Jak często kupuje Pan/Pani słone przekąski?
Przynajmniej raz dziennie
Przynajmniej raz w tygodniu
Przynajmniej raz w miesiącu
Rzadziej niż raz w miesiącu
Nie kupuję
* 3. Ile jednorazowo jest Pan/Pani w stanie wydać na zakup słonych przekąsek?
1zł - 10zł
11zł - 20zł
21zł - 50zł
51zł - 100zł
Ponad 100zł
* 4. W jakich sytuacjach najczęściej sięga Pan/Pani po słone przekąski?
* 5. Co sprawia, że chętniej sięga Pan/Pani po słone niż słodkie przekąski?
* 6. Jakie cechy najbardziej skłaniają Pana/Panią do zakupu słonych przekąsek?
Proszę o uszeregowanie odpowiedzi. Odpowiedź położona najwyżej oznacza cechę dla Pana/Pani najważniejszą, natomiast najniżej oznacza cechę najmniej ważną.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Cena
  •   Marka
  •   Smak
  •   Jakość
  •   Nowość na rynku
  •   Skład produktu
  •   Kraj pochodzenia
  •   Wygląd opakowania
* 7. Gdzie najczęściej dokonuje Pan/Pani zakupu słonych przekąsek?
Bardzo rzadkoRzadkoAni rzadko, ani częstoCzęstoBardzo często
Sklep osiedlowy
Minimarket
Supermarket
Hipermarket
Kiosk
Automat z przekąskami
Stacja benzynowa
* 8. Po jakie słone przekąski sięga Pan/Pani najczęściej?
Proszę o uszeregowanie odpowiedzi. Odpowiedź położona najwyżej oznacza cechę dla Pana/Pani najważniejszą, natomiast najniżej oznacza cechę najmniej ważną.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Chipsy
  •   Paluszki
  •   Precelki
  •   Talarki
  •   Krakersy
  •   Orzeszki ziemne
  •   Chrupki
  •   Popcorn
  •   Nachos
* 9. Proszę wymienić przynajmniej jeden smak dostępny w chipsach, którego nie dostarczy Panu/Pani żadna inna słona przekąska.
* 10. Proszę o ustosunkowanie się do poniższych stwierdzeń.
Kupując słone przekąski...
Zdecydowanie się nie zgadzamNie zgadzam sięAni się nie zgadzam, ani się zgadzamZgadzam sięZdecydowanie się zgadzam
przykładam uwagę do ich kaloryczności
zwracam uwagę na atrakcyjne opakowanie
sięgam głównie po lubiane przeze mnie smaki
lubię testować nowości na rynku, np. nowe smaki przekąsek
sięgam tylko po znane przeze mnie marki
unikam marek własnych sklepów i marek, których nie znam
unikam nowości rynkowych i sięgam tylko po smaki, które znam
* 11. Jak często zdarza się Panu/Pani sięgać po chipsy?
Przynajmniej raz dziennie
Przynajmniej raz w tygodniu
Przynajmniej raz w miesiącu
Rzadziej
Nie sięgam
* 12. Czy byłby/byłaby Pan/Pani zainteresowana spróbowaniem nowego smaku chipsów - ogórka konserwowego - który pojawiłby się jako nowość na polskim rynku?
Tak
Raczej tak
Ani tak, ani nie
Raczej nie
Nie
* 13. Płeć
Kobieta
Mężczyzna
* 14. Wiek
Mniej niż 18 lat
18 - 25 lat
26 - 30 lat
31 - 40 lat
41 - 50 lat
51 lat i więcej
* 15. Miesięczne dochody netto na osobę
Poniżej 500 zł
501 - 1000 zł
1001 - 1500 zł
1501 - 2000 zł
2001 - 2500 zł
2501 zł i więcej
* 16. Miejsce zamieszkania
Wieś
Miasto do 50 000 mieszkańców
Miasto od 50 001 do 100 000 mieszkańców
Miasto od 100 001 do 200 000 mieszkańców
Miasto powyżej 200 001 mieszkańców


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .