Szanowni Państwo, nazywam się Olena Pavulska i jestem studentką III roku kierunku prawno- biznesowego na UMCS w Lublinie. W ramach pracy licencjackiej przeprowadzam badania ankietowe dotyczące znaczenia wizerunku marki dla decyzji konsumentów na rynku usług hotelarskich. Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnieniu poniższej ankiety – jest w pełni anonimowa. Wszystkie wyniki będą opracowane i wykorzystywane wyłącznie do napisania pracy. Przybliżony czas wypełnienia kwestionariusza ankiety około 7 minut.
Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i poświęcony czas!
Proszę wstawić "X" w każdym wierszu.
Proszę wstawić "X" w każdym wierszu.
Proszę wstawić "X" w każdym wierszu.
Proszę wstawić "X" w każdym wierszu.
Proszę wstawić "X" w każdym wierszu.
Proszę wstawić "X" w każdym wierszu.
sieci hoteli (np. Hilton, Marriot, Radisson, Mercure, Ibis, Orbis) |
hotelów niezrzeszonych/ niesieciowych (np. Hotel Nadmorski, Arlamów, Nosalowy Dwór Resort&Spa, Wawel, Hotel Wieniawski, Matejko) |
hosteli, kampingy, schroniska, namioty, inne (nie korzystam z hoteli) |
nie zwracam uwagi na miejsce noclegowe |