Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Badanie wpływu wizerunku marki

Szanowni Państwo, nazywam się Olena Pavulska i jestem studentką III roku kierunku prawno- biznesowego na UMCS w Lublinie. W ramach pracy licencjackiej przeprowadzam badania ankietowe dotyczące znaczenia wizerunku marki dla decyzji konsumentów na rynku usług hotelarskich. Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnieniu poniższej ankiety – jest w pełni anonimowa. Wszystkie wyniki będą opracowane i wykorzystywane wyłącznie do napisania pracy. Przybliżony czas wypełnienia kwestionariusza ankiety około 7 minut.
Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i poświęcony czas!
1. Jak często Pan/Pani podróżuje po kraju w ciągu roku?
nie podróżuję
1 wyjazd
2-4 wyjazdy
5-7 wyjazdów
więcej niż 7 wyjazdów
2. Jak często Pan/ Pani wyjeżdża za granicę w ciągu roku?
nie wyjeżdżam
1 wyjazd
2-4 wyjazdy
5-7 wyjazdów
więcej 7 wyjazdów
3. Z kim najczęściej Pan/ Pani podróżuje:
nie podróżuję w ogóle
sam/ sama
z partnerem
z rodziną z dziećmi
z przyjaciółmi
służbowy wyjazd z kolegami z pracy
4. Jakie są cele Pana/ Pani podróży?
Proszę wstawić "X" w każdym wierszu.
NigdyBardzo rzadkoRzadkoAni często, ani rzadkoCzęstoBardzo często
Turystyka/ zwiedzanie
Odwiedziny znajomych/ przyjaciół/ rodziny
Zakupy
Udział w wydarzeniach kulturalnych/ sportowych
Odpoczynek
Udział w konferencji/ szkoleniu
Praca / służbowy
5. Na jak długo zazwyczaj zatrzymuje się Pan/ Pani w obiekcie noclegowym:
1 dzień
2-3 dni
4-5 dni
dłużej niż 5 dni
6. Jak często Pan/ Pani korzysta z usług hotelu i hostelu:
Proszę wstawić "X" w każdym wierszu.
NigdyRaz w roku2-3 razy w roku4-6 razy w rokuRaz w miesiącuKilka razy w miesiącuCzęściej niż kilka razy w miesiącu
Hotelu
Hostelu
7. Jakie znaczenie dla Pana/ Pani decyzji o wyborze noclegu mają wskazane czynniki (dotyczy wyjazdów prywatnych):
Proszę wstawić "X" w każdym wierszu.
Bardzo małeMałeAni małe, ani dużeDużeBardzo duże
Cena
Postrzegana jakość oferowanych usług
Zakres usług
Znajomość marki
Lokalizacja obiektu
Dobry dojazd do hotelu
Miejsca parkingowe
Dostęp do Internetu
Stan techniczny budynku, jakość wyposażenia
Kwalifikacje personelu, sprawność obsługi
Estetyka, czystość, ład i porządek
Standard usług gastronomicznych, smaczne jedzenie, śniadanie
Przyjmowanie zwierząt domowych
Zakres świadczonych dodatkowych usług
Opinia innych o obiekcie
Moje przywiązanie do marki hotelu
8. Jak często Pan/ Pani zwraca uwagę na markę hotelu, który ma zamiar wybrać w zależności od rodzaju wyjazdu:
Proszę wstawić "X" w każdym wierszu.
Nie dotyczyBardzo rzadkoRzadkoAni często, ani rzadkoCzęstoBardzo często
Wyjazd prywatny
Wyjazd grupowy
Wyjazd służbowy
9. Proszę o podanie swojej opinii odnośnie każdego z wymienionych stwierdzeń poprzez wstawienie „X” w każdym wierszu:
Zdecydowanie nieRaczej nieAni nie, ani takRaczej takZdecydowanie tak
Wizerunek marki odzwierciedla oferowany poziom usług hotelarskich
Materiały promocyjne (ulotki, strona internetowa, reklama) są pomocne dla Pana/Pani
Pozytywny wizerunek marki wywołuje poczucie przyjemności pobytu
Wizerunek marki ułatwia rozpoznania określonego hotelu na tle ofert konkurencyjnych
Dobry wizerunek marki wywołuje lojalność wobec marki hotelu
Marka wybranego hotelu jest dla Pana/Pani ważna
10. Jak często Pan/ Pani zwraca uwagę na wskazane czynniki podczas wizyty w hotelu ?
Proszę wstawić "X" w każdym wierszu.
Bardzo rzadkoRzadkoAni często, ani rzadkoCzęstoBardzo często
Liczba gwiazdek obiektu
Opinii o hotelu w Internecie
Strona internetowa hotelu
System rezerwacji miejsc
Indywidualne podejście do klienta
Fakt, czy jest to obiekt zrzeszony w sieci
Fakt, czy jest to obiekt niezrzeszony (niesieciowy)
Fakt, czy byłem/byłam już w tym hotelu
Uzyskane nagrody w konkursach i na pokazach
Opinii gości środków masowego przekazu (osób znanych ze świata sportu, kultury czy polityki)
11. Jaką ilość gwiazdek w hotelu Pan/ Pani najczęściej wybiera podczas wyjazdów prywatnych?
nie zwracam na to uwagi
pięciogwiazdkowy
czterogwiazdkowy
trzygwiazdkowy
dwugwiazdkowy
jednogwiazdkowy
bez gwiazdek
12. Jak często korzysta Pan/ Pani przy wyborze noclegu z podanych źródeł informacji ?
Proszę wstawić "X" w każdym wierszu.
Bardzo rzadkoRzadkoAni często, ani rzadkoCzęstoBardzo często
Strona internetowa obiektu
Rekomendacja znajomych
Biuro turystyczne
Telewizja
Ulotki
Profil obiektu w mediach społecznościowych
Prasa
13. Z których kategorii obiektów noclegowych korzysta Pan/ Pani najczęściej?
sieci hoteli (np. Hilton, Marriot, Radisson, Mercure, Ibis, Orbis)
hotelów niezrzeszonych/ niesieciowych (np. Hotel Nadmorski, Arlamów, Nosalowy Dwór Resort&Spa, Wawel, Hotel Wieniawski, Matejko)
hosteli, kampingy, schroniska, namioty, inne (nie korzystam z hoteli)
nie zwracam uwagi na miejsce noclegowe
14. Proszę ustosunkować się do następującego stwierdzenia:
Wizerunek marki kreuje wyobrażenie w świadomości turystów o określonym poziomie usług:
zdecydowanie się nie zgadzam
nie zgadzam się
ani się nie zgadzam, ani się zgadzam
zgadzam się
zdecydowanie się zgadzam
15. Proszę o podanie swojej opinii odnośnie każdego z wymienionych pytań poprzez wstawienie „X” w każdym wierszu:
Bardzo małaRaczej małaAni duża, ani małaRaczej dużaBardzo duża
Jaka jest szansa, że Pan/ Pani skorzysta z usług hotelu posiadającego znaną markę?
Jaka jest szansa, że Pan/ Pani skorzysta z usług renomowanego hotelu?
Jaka jest szansa, że Pan/ Pani skorzysta z usług nowego, dotychczas nieznanego hotelu?
16. Płeć:
Mężczyzna
Kobieta
17. Wiek:
18-24 lat
25-30 lat
31-40 lat
40-50 lat
powyżej 50 lat
18. Miejsce zamieszkania:
wieś
miasto do 50 tys. mieszkańców
miasto 50-100 tys. mieszkańców
miasto 100-300 tys. mieszkańców
miasto 300-500 tys. mieszkańców
miasto powyżej 500 tys. mieszkańców
19. Proszę określić swój aktualny status zawodowy:
uczeń/ student
pracujący zawodowo pełny etat
pracujący zawodowo niepełny etat, dorywczo, sezonowo itd
prowadzenie własnej działalności gospodarczej
bezrobotny
na rencie/ emeryturze
inne
20. Wielkość Pana/ Pani gospodarstwa domowego:
1 osoba
2 osoby
3 osoby
4-5 osób
powyżej 5 osób
21. Jak Pana/ Pani ocenia swoją sytuację zawodową:
bardzo źle
źle
ani źle, ani dobrze
dobrze
bardzo dobrze


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .