Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Wpływ promocji sprzedaży na zachowania konsumenckie na rynku kosmetyków kopia

Jestem studentką III roku kierunku Prawno-biznesowego, na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Prowadzę badania marketingowe na potrzeby pracy licencjackiej. W związku z tym bardzo proszę o uzupełnienie ankiety dotyczącej wpływu promocji sprzedaży na zachowania konsumenckie na rynku kosmetyków. Ankieta ta ma charakter anonimowy, a jej wyniki posłużą wyłącznie do napisania pracy licencjackiej. Czas potrzebny na wypełnienie kwestionariusza ankiety to ok. 10 minut.
Z góry bardzo dziękuję.
* 1. Jak często kupuje Pani/Pan kosmetyki?
Kilka razy w tygodniu
Raz na dwa/trzy tygodnie
Raz w miesiącu
Raz na pół roku
Rzadziej niż raz na pół roku
* 2. Które z wymienionych form Panią/Pana dotyczą (można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)?
Posiadanie aplikacji mobilnej drogerii np. Rossmann
Uczestnictwo w konkursach marek kosmetyków
Prezentacja nowości rynkowych w drogeriach/perfumeriach
Korzystanie z pokazów makijażu i kosmetyków do makijażu w perfumeriach (np. Sephora, Douglas)
Posiadanie karty stałego klienta sklepów kosmetycznych
Korzystanie z kuponów/kodów rabatowych otrzymanych SMS-em
Korzystanie z kuponów/kodów rabatowych otrzymanych mailem
Żadne z wyżej wymienionych
* 3. Jak często dokonuje Pani/Pan zakupów kosmetyków w ramach obowiązującej promocji sprzedaży kosmetyków (np. obniżka cen, dwa plus jeden gratis, kupony rabatowe)?
Nigdy
Bardzo rzadko
Rzadko
Ani rzadko ani często
Często
Bardzo często
* 4. Jakie znaczenie podczas zakupów kosmetyków mają dla Pani/Pana wymiennie elementy oferty?
Bardzo małeMałeAni małe ani dużeDużeBardzo duże
Cena
Marka
Termin ważności
Miejsce zakupu
Postrzegana jakość
Rekomendacje innych osób
Znajomość kosmetyku z przekazów promocyjnych
Znajomość kosmetyku z doświadczenia
Możliwość zyskania punktów w ramach karty stałego klienta/klubu marki
* 5. Proszę wskazać znajomość określonych instrumentów promocji sprzedaży kosmetyków.
Zupełnie nieznanyNieznanyAni nieznany ani znanyDobrze znanyBardzo dobrze znany
Próbki towarów
Obniżki cen
Kupony rabatowe
Konkursy
Oferty refundowane ( zwrot części wydanej kwoty po okazaniu dowodu zakupu)
Premie od zakupu (bezpłatne produkty z tytułu zakupu określonego produktu)
Prezentacja produktów w miejscu sprzedaży
Opakowania promocyjne np. sprzedaż dwóch produktów w cenie jednego
Znaczki handlowe -gromadzenie punktów na karcie stałego klienta
* 6. Jak silną zachętę do kupna kosmetyków stanowią dla Pani/Pana wymienione formy promocji sprzedaży ?
Bardzo słaba zachętaSłaba zachętaAni słaba ani silna zachętaSilna zachętaBardzo silna zachęta
Próbki towarów
Obniżki cen
Kupony rabatowe
Konkursy
Oferty refundowane ( zwrot części wydanej kwoty po okazaniu dowodu zakupu)
Premie od zakupu (bezpłatne produkty z tytułu zakupu określonego produktu)
Prezentacja produktów w miejscu sprzedaży
Opakowania promocyjne np. sprzedaż dwóch produktów w cenie jednego
Znaczki handlowe -gromadzenie punktów na karcie stałego klienta


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .