Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Badanie dotyczące wpływu promocji sprzedaży na zachowanie konsumenta firmy H&M

Szanowni Państwo!
Jestem studentką Politechniki Lubelskiej wydziału Zarządzanie . Piszę pracę licencjacką,której tematem jest „Wpływ promocji sprzedaży na zachowanie konsumentów na przykładzie działalności sieci sklepów odzieżowych H&M". W związku z tym zwracam się z prośba o wypewnienie kwestionariusza, który jest anonimowy, a wyniki posłużą wyłącznie do zestawień statystycznych. Bardzo proszę o nadaniu prawdziwych odpowiedzi na pytania zawarte w kwestionariuszu.
Serdecznie dziękuję za poświęcony czas i pomoc!
* 1. Według Pana/Pani promocja sprzedaży to...?
Większa ilość produktu w tej samej cenie
Nakłanianie konsumentów do zakupu produktu po niższej cenie
Zwiększanie stopnia atrakcyjności produktów
Krótkotrwałe okazje
Zwiększenie zysków Producenta
2. Ktòry rodzaj promocji dla Pana/Pani jest najbardziej atrakcyjnym?
Kupony zniżkowe
Bezpłatne próbki
Przeceny
Bonus pack, czyli zwiększona ilość produktu w tej samej cenie
Opakowanie z upominkiem Programy lojalnościowe (np. zbieranie naklejek, karty stałego klienta)
Degustacje
Gry i loterie z nagrodami
Rabaty przy zakupie większych ilości produktu
* 3. Czy wybrane przez Pana/Panią rodzaje promocji sprzedaży mają wpływ na podejmowane decyzje zakupowe?
Tak
Nie
Trudno powiedzieć
* 4. Czy zwraca Pan/Pani uwagę na jakość produktów oferowanych w promocji?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Raczej nie
Zdecydowanie nie
5. Czy często kupuje Pan(i) produkty w promocji?
Tak, często
Raczej tak
Raczej nie
Nigdy
6. Jak często korzysta Pan/Pani z poszczególnych form promocji sprzedaży?
Bardzo częstoCzęstoTrudno powiedziećRzadkoBardzo rzadko
Uczestnictwo w programach lojalnościowych
Degustacje
Kupony zniżkowe
Bezpłatne próbki produktów
Przeceny
Opakowania z upominkiem gratis
Bonus Pack, czyli zwiększona ilość produktu w tej samej cenie
Rabaty przy zakupach większej ilości
Gru i loterie z nagrodami
7. Czy w trakcie trwania promocji zdarza się Pani/Panu kupić produkt nowej marki, której dotychczas Pan(i) nie kupował(a)?
Tak, często
Raczej tak
Raczej nie
Nigdy
8. Czy podane formy promocji skłaniają Pana/Panią do zakupu większej ilości produktu niż wcześniej Pan(i) planował(a)?
Tak, bardzo częstoTak, częstoTrudno powiedziećRzadkoBardzo rzadko
Uczestnictwo w programach lojalnościowych
Degustacje
Kupony zniżkowe
Bezpłatne próbki
Przeceny Opakowania z upominkiem gratis
Bonus Pack, czyli zwiększona ilość produktu w tej samej cenie
Rabaty przy zakupach większej ilości
Gry i loterie z nagrodami
* 9. Czy Pan/Pani kiedykolwiek kupowała/kupował produkty firmy h&m?
Tak
Nie (proszę przejść do wypełnienia metryczki)
10. W jakich sklepach Pan/Pani dokonuje zakupów?
(możliwość wybrania kilka odpowiedzi)
H&M
Zara
Bershka
Pull and Bear
New Yorker
11. Jak często dokonuje Pan/Pani zakupu odzieży w sklepie H&M?
kilka razy w tygodniu
kilka razy w miesiącu
kilka razy w roku
rzadziej
12. Z jakiego źródła Pan/Pani najczęściej korzysta żeby się dowiedzieć o trwających promocjach firmy H&M ?
(możliwość wybrania 3 odpowiedzi)
Gazetki reklamowe
Ulotki i foldery
Prasa kolorowa
Radio
Telewizja
Bilboardy i reklama zewnętrzna
Znajomi, rodzina
Internet
13. Jak Pan/Pani ocenia atrakcyjność marki H&M według następujących czynników?
(możliwość wybrania 3 odpowiedzi)
Dostępność
Promocje / obniżki / wyprzedaże
Jakość
Programy lojalnościowe
Cena
Reklama
Szeroki wybór asortymentu
Miła obsługa
14. Wiek:
Do 25 lat
26-30 lat
31-40 lat
41-50 lat
powyżej 50 lat
15. Płeć:
Kobieta
Mężczyzna
16. Wykształcenie:
Podstawowe
Zasadnicze zawodowe
Średnie
Wyższe
17. Status badanego:
Uczeń / Student
Pracujący
Bezrobotny
Emeryt / Rencista


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .