Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Obsługa administracyjna Programu Rodzina 500 + w opinii pracowniczej. kopia

* 1. Płeć
Kobieta
Mężczyzna
* 2. Wiek
18 - 29
30 - 39
40 - 49
50 i powyżej
* 3. Miasto
* 4. Jak długo Pan/Pani pracuje w MOPS/MOPR?
Od 1 roku
1-3 lata
3-5 lat
Powyżej 5 lat
* 5. Czy został/a Pan/Pani zatrudniony/a do obsługi Programu Rodzina 500+ jako nowy pracownik czy został/a Pan/Pani oddelegowany/a na to stanowisko?
Zostałem/am specjalnie zatrudniony/a
Zostałem/am oddelegowany/a
* 6. Czy w Pana/Pani jednostce organizowane były szkolenia z zakresu obsługi Programu Rodzina 500+?
Tak
Nie
* 7. Czy brał/a Pan/Pani udział w szkoleniach przeprowadzanych w Państwa jednostce z zakresu obsługi Programu Rodzina 500+?
Tak
Nie
* 8. Jak ocenia Pan/Pani przydatność szkoleń z zakresu obsługi Programu Rodzina 500+ w Pana/Pani jednostce?
Źle
Niedostatecznie
Dostatecznie
Dobrze
Bardzo dobrze
Nie mam zdania
* 9. Jak ocenia Pan/Pani współpracę pomiędzy pracownikami odpowiedzialnymi za obsługę Programu Rodzina 500+? (np. przepływ informacji).
Źle
Niedostatecznie
Dostatecznie
Dobrze
Bardzo dobrze
Nie mam zdania
* 10. W jakim stopniu Pana/Pani zdaniem Program Rodzina 500+ wpłynął na poprawę sytuacji rodzinnej osób korzystających ze świadczenia?
Nie wpłynął wcale
Wpłynął nieznacznie
Wpłynął dostatecznie
Wpłynął znacząco
Nie mam zdania
* 11. W jakim stopniu Pana/Pani zdaniem Program Rodzina 500+ wpłynął na poprawę sytuacji rodzin wielodzietnych korzystających ze świadczenia?
Nie wpłynął wcale
Wpłynął nieznacznie
Wpłynął dostatecznie
Wpłynął znacząco
Nie mam zdania
* 12. Czy według Pana/Pani liczba pracowników w Państwa jednostce zajmujących się obsługą Programu Rodzina 500+ jest wystarczająca?
Tak
Nie
* 13. Czy uważa Pan/Pani pracę na swoim stanowisku (związanym z przyjmowaniem/rozpatrywaniem wniosków o świadczenie z Programu Rodzina 500+) za konfliktogenną?
Tak
Nie
Nie mam zdania
* 14. Jak ocenia Pan/Pani poziom zaangażowania pracowników Pana/Pani jednostki w pomoc przy obsłudze interesantów?
Źle
Niedostatecznie
Dostatecznie
Dobrze
Bardzo dobrze
Nie mam zdania
* 15. Jakie najczęściej, Pana/Pani zdaniem, są przeszkody w realizacji sprawnej obsługi interesantów?
* 16. Która z form składania wniosków o uzyskanie świadczenia z Programu Rodzina 500+, według Pana/Pani zdaniem, cieszy się większym zainteresowaniem?
Tradycyjna/papierowa
Elektroniczna
* 17. Jak długo średnio trwa obsługa jednego klienta w Pana/Pani jednostce?
Od 2 do 5 minut
Od 5 do 10 minut
Od 10 do 15 minut
Od 15 do 20 minut
30 minut i więcej
* 18. Z jakimi błędami we wnioskach o świadczenie z Programu Rodzina 500+ spotyka się Pan/Pani najczęściej?
* 19. Z czym osoby ubiegające się o świadczenie z Programu Rodzina 500 + mają największy problem podczas składania wniosków?
* 20. Jaki jest średni czas trwania procesu wydania decyzji o przyznaniu świadczenia w Państwa jednostce?
* 21. Czy odwołania od negatywnej decyzji dotyczącej przyznania świadczenia wychowawczego są w Pana/Pani jednostce powszechnym zjawiskiem?
Tak
Nie


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .