Wyjście
Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Ankieta ewaluacyjna strategia marki

Witamy,
Chcemy razem z Państwem stworzyć strategię marki ENEA. To, w jaki sposób będziemy odróżniać się od konkurencji i jak będziemy budowali swoją pozycję na rynku zależy między innymi od tego, jaką marką będziemy w oczach naszych klientów!
Państwa opinia będzie miała wpływ na to jaka będzie marka ENEA, jaką będzie miała osobowość i jakie będzie reprezentowała wartości.
Odpowiedzi na 3 jasne i proste pytania pozwolą nam doprecyzować nasze myślenie o marce ENEA.
Dziękujemy za zaangażowanie

Departament Komunikacji Korporacyjnej ENEA
1. Poniżej znajduje się kilka stwierdzeń dotyczących użytkowania prądu. Proszę powiedzieć na ile się z nimi zgadzasz używając skali odpowiedzi (1-5)
1-zdecydowanie się zgadzam2-raczej się zgadzam3-nie mam zdania4-raczej się nie zgadzam5-zdecydowanie się nie zgadzam
Ludzie uważają, że prąd jest drogi.
Prąd jest dla mnie ważny, bo zasila kluczowe sprawy/rzeczy w moim życiu.
Rachunki za energię są skomplikowane a klienci niewiele z nich rozumieją.
2. Wybierz maksymalnie dwie wartości, które wydają ci się kluczowe dla rozwoju marki ENEA w przyszłości.
Prostota
Przejrzystość
Empatia
Wsparcie
Bezpieczeństwo
Rzetelność
3. Które ze stwierdzeń najbardziej pasuje Twoim zdaniem do marki ENEA. Zaznacz maksymalnie 2 odpowiedzi.
Silna, daje poczucie władzy
Odważna, wspierąjaca zdecydowane działania
Kreatywna, wspierajaca twórcze działania
Ciekawa, poszukujaca nowych rozwiązań
Troskliwa, dbajaca o innych
Zabawna, pozwalająca uciec od zmartwień