Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Ankieta ewaluacyjna na temat zastosowania TIK na zajęciach dydaktycznych w ZSO nr 1 w Raciborzu

* 1. W roku szkolnym 2019/2020 uczęszczam do klasy
Uczniowie klas pierwszych LO i LP wybierają odpowiednio przydział do klasy ponadpodstawowej lub ponadgimnazjalnej.
Uczniowie klas drugich nie dokonują wyboru, gdyż wszyscy ukończyli gimnazjum.
pierwszej ponadpodstawowej pierwszej ponadgimnazjalnej drugiej
* 2. W jaki sposób oceniasz wyposażenie szkoły do prowadzenia zajęcia przy użyciu nowoczesnych technologii informacyjnych?
szkoła jest słabo wyposażona w konieczny sprzęt, moja poprzednia szkoła była znacznie lepiej przygotowana do nauczania przez TIK podobnie jak w mojej poprzedniej szkole, wyposażenie szkoły umożliwia prowadzenie zajęć przy użyciu TIK, lecz nie na wszystkich przedmiotach lub nie we wszystkich salach szkoła jest świetnie przygotowana do pracy przy użyciu TIK, dostęp do sprzętów i sieci jest optymalny i niezawodny
* 3. Proszę wskazać na jakich przedmiotach miałeś okazję uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przy użyciu TIK.
* 4. Proszę wskazać jak często (tygodniowo/miesięcznie) nauczyciele proponowali w Twojej klasie/grupie zajęcia przy użyciu TIK.
Przykładowa odpowiedź: łacina - 2 razy/miesiąc
* 5. Jak oceniasz przygotowanie nauczycieli do tego typu zajęć?
bardzo dobrze dobrze dostatecznie źle
6. Jeśli w poprzednim pytaniu, udzieliłeś odpowiedzi "źle", proszę wskazać powód takiej odpowiedzi.
* 7. Proszę podać z jakimi formami TIK spotkałeś się na zajęciach szkolnych.
Możliwy wielokrotny wybór
Kahoot! Prezi Canva Geogebra Photostory ShotCut
* 8. Czy zaproponowane TIK miały wpływ na Twój proces kształcenia?
tak nie
* 9. Proszę określić w jaki sposób wpłynęły na Twój proces kształcenia.
* 10. Proszę wskazać na liście rankingowej efektów wdrożenia TIK do nauczania w szkole 3 elementy, które Twoim zdaniem najbardziej wpłynęły na zmianę w procesie kształcenia.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   lekcje przestały być nudne
  •   znacznie szybciej się uczę, ponieważ pracuje moja pamięć obrazowa
  •   nauczyciel i uczeń do siebie się zbliżyli, gdyż bariera TIK została zlikwidowana
  •   mogę korzystać z wielu źródeł wiedzy, w tym internetowych
  •   odczuwam mniejszy stres, gdy sprawdziany mają formę jak w sportowej rywalizacji
  •   doceniam przygotowanie mojego nauczyciela do lekcji
  •   nauczyciel posługujący się TIK potrafi pokazać mi praktycznie jak powinien korzystać z TIK przy przygotowaniu zadań domowych, projektów
  •   nowe narzędzia TIK sprawiają, że każda strona w sali lekcyjnej jest zaangażowana, odczuwa satysfakcję z poziomu nauczania
* 11. Czy stopniowe korzystanie z TIK na zajęciach stacjonarnych pozwoliło na przygotowanie do kształcenia na odległość w okresie izolacji z powodu COVID-19?
tak nie
12. Jeśli masz dodatkowe uwagi lub wskazówki dotyczące nauczania przez TIK, chętnie się z nimi zapoznamy.


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .