Kontakt
Ukończono 0%
Potencjał rozwoju e-commerce na przykładzie branży kosmetycznej w Polsce.
*
1. Płeć
Kobieta
Mężczyzna
*
2. Wiek
18 - 26
27 - 41
42 - 56
57 - 75
*
3. Miejsce zamieszkania
wieś
miasto do 20 000 mieszkańców
miasto 20 001 - 100 000 mieszkańców
miasto 100 001 - 500 000 mieszkańców
miasto powyżej 500 000 mieszkańców
*
4. Wykształcenie
podstawowe
zawodowe
średnie
niepełne wyższe
wyższe
*
5. Jaką średnią kwotę przeznacza Pan/ Pani miesięcznie na produkty kosmetyczne/ perfumy?
do 50zł
51zł - 100zł
101zł - 200zł
201zł - 300zł
301zł - 400zł
powyżej 400zł
*
6. Częstotliwość dokonywania zakupów przez Internet
codziennie
przynajmniej raz w tygodniu
przynajmniej raz w miesiącu
raz na pół roku
najwyżej raz do roku
nie robię zakupów przez Internet
*
7. Czy kupuje Pan/Pani produkty kosmetyczne i/lub perfumy przez Internet?
tak
nie
*
8. Czy przed pandemią COVID-19 kupował Pan/ Pani produkty kosmetyczne i/lub perfumy przez Internet?
tak
nie
9. Czy pandemia COVID-19 wpłynęła na częstotliwość dokonywania przez Pana/Panią zakupów kosmetycznych przez Internet?
tak
nie
*
10. W jaki sposób najczęściej dokonuje Pan/Pani zakupów kosmetycznych?
kupuję w sklepie internetowym bez rozeznania w sklepie stacjonarnym
kupuję w sklepie internetowym po rozeznaniu się w sklepie stacjonarnym
kupuję w sklepie stacjonarnym bez rozeznania w sklepie internetowym
kupuję w sklepie stacjonarnym po rozeznaniu w sklepie internetowym
11. Jakie produkty kosmetyczne najczęściej kupuje Pan/ Pani przez Internet? (proszę o wybranie maksymalnie 4 odpowiedzi)
kosmetyki do pielęgnacji twarzy
kosmetyki do pielęgnacji ciała
kosmetyki upiększające do włosów
produkty do stylizacji paznokci
kosmetyki do makijażu
perfumy
środki higieny osobistej
*
12. Co ma dla Pana/ Pani największe znaczenie przy podejmowaniu decyzji o zakupie kosmetyków/ perfum przez Internet? (1- ma małe znaczenie, 5- ma duże znaczenie)
1
2
3
4
5
niższa cena produktu
wygoda/ brak konieczności jechania do sklepu
nieograniczony czas wyboru
możliwość dokonywania zakupów przez 24h na dobę
możliwość szybkiego porównania ceny
duży wybór produktów
dostępność produktów trudno dostępnych w sklepach stacjonarnych
możliwość dokonania zwrotu
brak bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą
*
13. Co najbardziej zniechęca Pana/ Panią do kupowania kosmetyków/ perfum przez Internet? (proszę o wybranie maksymalnie 4 odpowiedzi)
brak pewności związanej z oryginalnością produktu
koszty dostawy
obawa przed zakupem uszkodzonego produktu
konieczność oczekiwania na przesyłkę
brak możliwości przetestowania produktu (np. powąchania, sprawdzenia konsystencji produktu)
brak szczegółowych opisów produktów
płatny zwrot produktów
*
14. Jakie są Pana/ Pani zdaniem korzyści wynikające z dokonywania zakupów w sklepach stacjonarnych? (proszę o wybranie maksymalnie 4 odpowiedzi)
możliwość przetestowania zakupu (np. powąchania, sprawdzenia konsystencji)
bliskość punktu sprzedaży
wykwalifikowany personel, pomocny przy doborze kosmetyku
promocje
dostępność produktu "od ręki"
wspieranie lokalnych przedsiębiorców
*
15. Co zniechęca Pana/ Panią do zakupów w sklepie stacjonarnym? (proszę o wybranie maksymalnie 4 odpowiedzi)
kontakt ze sprzedawcą
konieczność dotarcia do punktu sprzedaży
cena produktu
często brak możliwości zwrotu produktu
ograniczony asortyment
kolejki do kas
*
16. W jaki sposób planuje Pan/ Pani dokonywać zakupów kosmetycznych/ perfum po pandemii COVID-19?
tylko online
najczęściej online
tylko stacjonarnie
najczęściej stacjonarnie
w obu kanałach sprzedaży jednakowo
Gotowe
Ankieta
Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund
i twórz własne ankiety online - za darmo!
.