Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

SKL - Klaster kopia kopia kopia

* 1. Nazwa organizacji
Proszę wybrać z listy rozwijanej
* 2. Branża
Proszę wybrać z listy rozwijanej
* 3. Liczba zatrudnionych osób
Proszę podać liczbę zatrudnionych osób na koniec 2020 r.
* 4. Liczba lat organizacji na rynku
Proszę podać liczbę lat funkcjonowania organizacji na rynku
* 5. Proszę podać liczbę lat obecności organizacji w Śląskim Klastrze Lotniczym
* 6. Proszę podać liczbę wprowadzonych przez organizację w ostatnich pięciu latach (2016-2020) nowych produktów lub usług, które są nowe nie tylko dla organizacji, ale także dla rynku.
* 7. Proszę wybrać działalność, którą Państwa organizacja prowadzi w ramach Regionalnych Inteligentnych Specjalizacji (RIS)
* 8. Proszę wybrać działalność, którą Państwa organizacja prowadzi w ramach Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS)
* 9. Czy Państwa organizacja prowadzi działalność eksportową?
* 10. Poniżej znajdują się obszary usług (oferta) Śląskiego Klastra Lotniczego. Jak często Państwa organizacja korzystała z tych usług (oferty) Klastra w ostatnich trzech latach (2018-2020)?
nie korzystamy z tych usług (oferty)raz w rokuraz na kilka miesięcyraz w miesiącuraz w tygodniucodziennie lub prawie codziennie
Spotkania integracyjne
Spotkania w grupach zadaniowych
Prace zespołów zadaniowych/projektowych
Wizyty studyjne wewnątrz klastra
Spotkania B2B (B-biznes)
Spotkania B2C (B-biznes i C-klaster)
Spotkania B2U (B-biznes i U-uniwersytet)
Udział w krajowych wydarzeniach oferowanych przez ŚKL (np. targach krajowych, wystawach, misjach handlowych)
Udział w międzynarodowych wydarzeniach oferowanych przez ŚKL (np. targach krajowych, wystawach, misjach handlowych)
Organizacja zagranicznych wyjazdów biznesowych dla swoich członków
Udział w organizowanych przez ŚKL konferencjach i/lub seminariach
Szkolenia specjalistyczne
Rozwój i planowanie produktów i/lub usług
Zaopatrzenie (w surowce i półprodukty)
Produkcja i/lub realizacja usługi
Marketing i sprzedaż
Dystrybucja
Obsługa posprzedażowa
Wspólna promocja (co-branding)
nie korzystamy z tych usług (oferty)raz w rokuraz na kilka miesięcyraz w miesiącuraz w tygodniucodziennie lub prawie codziennie
Usługi promocyjne skierowane do członków ŚKL na poziomie regionalnym, krajowym lub regionalnym
Działania eksportowe
Audyt technologiczny
Monitoring trendów technologicznych
Plany komercjalizacji
Doradztwo w zakresie ochrony przemysłowej
Doradztwo technologiczne
Usługi wspomagające umiędzynarodowienie (oferowanych przez klaster i/lub za jego pośrednictwem)
Udostępnianie członkom raportów rynkowych i wspólne badania rynku na potrzeby członków.
Pozyskiwanie partnerów w zakresie finansowania działalności podmiotów funkcjonujących w klastrze
* 11. Poniżej znajduje się lista zasobów (narzędzia, infrastruktura), które oferuje Śląski Klaster Lotniczy swoim członkom. Jak często Państwa organizacja korzystała z tych zasobów (narzędzi, infrastruktury) Klastra w ostatnich trzech latach (2018-2020)?
nie korzystamy z tych zasobów (narzędzi, infrastruktury)raz w rokuraz na kilka miesięcyraz w miesiącuraz w tygodniucodziennie lub prawie codziennie
Infrastruktura administracyjno-biurowa (np. pomieszczenia, wyposażenie)
Infrastruktura konferencyjno-szkoleniowa (np. pomieszczenia, wyposażenie)
Infrastruktura badawcza
Infrastruktura produkcyjna (umożliwiającą wspólną produkcję wyrobów, jak i wspólne świadczenie usług przez członków klastra)
Fundusz pożyczkowo-poręczeniowy
Venture capital
Seed capital
Kredyty bankowe (w tym preferencyjne)
Regranting funduszy ze źródeł pomocowych
Dostęp do prywatnego finansowania udziałowego
Pożyczki/kredyty bankowe
Platforma komunikacyjna (np. mailing, intranet)
Repozytoria wiedzy, bazy danych
Platforma do zamówień grupowych
Platforma do zarządzania współpracą
Portale edukacyjne, e-learning
System do rezerwacji udziału w wydarzeniach klastrowych
Giełda innowacyjności
Blog
nie korzystamy z tych zasobów (narzędzi, infrastruktury)raz w rokuraz na kilka miesięcyraz w miesiącuraz w tygodniucodziennie lub prawie codziennie
Fora i grupy dyskusyjne
System do telekonferencji
Newsletter/gazetki/biuletyny
Portale społecznościowe
Komunikacja telefoniczna
Własny kanał telewizji internetowej
Inne zasoby (narzędzia, infrastruktura) oferowane przez Klaster, jakie?
* 12. Poniżej znajduje się lista obszarów wiedzy specjalistycznej, które oferuje Ślaski Klaster Lotniczy swoim członkom. Jak często Państwa organizacja korzystała z tej wiedzy Klastra w ostatnich trzech latach (2018-2020)?
nie korzystamy z tej wiedzyraz w rokuraz na kilka miesięcyraz w miesiącuraz w tygodniucodziennie lub prawie codziennie
Wiedza z zakresu pozyskiwania i rozliczania projektów
Wiedza z zakresu podwyższenia jakości produktów i usług
Wiedza z zakresu obniżenie kosztów prowadzenia działalności gosp.
Wiedza z zakresu pozyskiwania dofinansowań
Wiedza z zakresu wpływania na władze publiczne i inne instytucje (np. edukacyjne)
Wiedza z zakresu nawiązywania kontaktów biznesowych (B-biznes, C-klaster, U-uniwersytet)
Wiedza z zakresu łańcucha wartości
Wiedza z zakresu wdrażania nowych technologii i nowych produktów
Wiedza z zakresu ochrony własności intelektualnej
Wiedza z zakresu zarządzania projektami
Wiedza z zakresu marketingu usług/produkcji
Wiedza z zakresu zamówień publicznych
* 13. Proszę zaznaczyć którym organizacjom wymienionym poniżej Państwa organizacja przekazała następującą wiedzę w ostatnich trzech latach (2018-2020):

1) wiedzę techniczną (taką jak porady dotyczące nowych procesów produkcyjnych, rozwoju produktu/ usługi lub bardziej wydajnych maszyn);
2) wiedzę rynkową (taką jak preferencje klientów, niepowodzenia w oferowanym produkcie lub czynniki wpływające na ewolucję sprzedaży, prognozy cen, badani marketingowe);
3) wiedzę z zakresu zarządzania (taką jak prowadzenie działalności lub integrowanie różnych działań i funkcji wewnątrz organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie jakością).
1) wiedza techniczna2) wiedza rynkowa3) wiedza z zakresu zarządzania4) Żadna wiedza dla tej organizacji
3D Technology Sp. z o.o.
4Drive & Aviation Maciej Szander
Adaptronica Sp. z o.o.
AERO LOGIN Sp. z o.o.
Aeroem Edward Margański Spółka Komandytowa
Aeroklub Bielsko-Bialski
Aerotunel Sp. z o.o. sp.k.
AJP Sp. z o.o.
Akademia Techniczno-Humanistyczna
Allstar PZL Glider Sp. z o.o.
AP-Aircrafts Sp. z o.o.
Asseco Poland S.A.
Avio Polska Sp. z o.o.
AVIONIC Sp.J.
BB Mobil Sp. z o.o.
BGC Gropu Sp. z o.o.
Bielski Park Technologiczny Lotnictwa, Przedsiębiorczości i Innowaci Sp. z o.o.
Blees Sp. z o.o.
BTM Innovations Sp. z o.o.
Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk
1) wiedza techniczna2) wiedza rynkowa3) wiedza z zakresu zarządzania4) Żadna wiedza dla tej organizacji
Centrum Naukowo-Badawcze Ratownictwa i Katastrof Piotr Wawrzaszek
DIAPS Sp. z o.o.
DNW Management
EC Engineering Sp. z o.o.
Eko-motoSp. Z o.o.
EUROTECH Sp. z o.o.
F.H.U. AGMA Agnieszka Balcerzak
Fabryka Samochodów Elektrycznych Sp. z o.o.
Flytronic S.A.
Fundacja Otwartego Muzeum Techniki
Główny Instytut Górnictwa
Heland sp. z o.o.
HELI4YOU Julia Starowicz
Helipoland Bartłomiej Kieblesz
Helipoland Sp. z o.o.
Instytut Lotnictwa
ITM Poland S.A.
Jerzy Mastek
Kancelaria Notarialna Liwusz Laska
Kotarz Eneo Sp.z o.o.
KP Labs
1) wiedza techniczna2) wiedza rynkowa3) wiedza z zakresu zarządzania4) Żadna wiedza dla tej organizacji
LTA Design - Przemysław Tomków
Metal Expert
MSP INNTECH SP. Z O.O.
Narzędzia i Urządzenia Wiertnicze "Glinik" Sp. z o.o.
PAMAPOL S.A.
Parts4Cleaning Poland Sp. z o.o. Sp. k.
PIVOTAL Polska Sp. z o.o.
Politechnika Śląska
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Przedsiębiorstwo Prywatne REZAL
PZL-KALISZ S.A.
RINA Poland Sp. z o.o.
Sekwencja Sp. z o.o.
Serwis 44 Sp. z o.o.
Silsense Technologies S.A.
SkyTech eLab Sp. z o.o.
SkyTech Products Sp. z o.o.
SMART TRADE Maciej Górka
SONTE Poland Sp. z o.o.
Starlight Travel Kranc Spólka Jawna
STORKJET Sp. z o.o.
1) wiedza techniczna2) wiedza rynkowa3) wiedza z zakresu zarządzania4) Żadna wiedza dla tej organizacji
Stowarzyszenie B4
STRUMET Sp. z o.o.
Śląski Klaster Lotniczy
Śląskie Centrum Naukowo-Technologiczne Przemysłu Lotniczego Sp. z o.o.
Technikum nr 4 Im. Marii Skłodowskiej-Curie
Technology Applied Sp. z o.o.
Tool-Engineering Sp. z o.o.
TP-Diatel
Training Fields Sp. z o.o.
UAVS POLAND Sp. z o.o.
UNICONSULT Wick & Partner Unternehmensberatung Gesellschaft mbH
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Śląski
Urządzenia i Konstrukcje S.A.
Wenglor Senoric Polska sp. z o.o.
WIELTON S.A.
WIROMET S.A.
Wojskowe Centralne Biuro Konstrukcyjno-Technologiczne
Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr. 2 S.A.
Wytwarzanie Wyrobów z Tworzyw Sztucznych Sławomir Stanek
Wytwórnia Konstrukcji Kompozytowych Andrzej Papiorek
1) wiedza techniczna2) wiedza rynkowa3) wiedza z zakresu zarządzania4) Żadna wiedza dla tej organizacji
Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego
Zakład Szybowcowy „JEŻÓW” Henryk Mynarski
ZAKŁADY LOTNICZE MARGAŃSKI&MYSŁOWSKI S.A.
* 14. Proszę zaznaczyć w jakim zakresie Państwa organizacja współpracowała z wymienionymi organizacjami w ostatnich trzech latach (2018-2020):
Rozwój i planowanie produktów i/lub usługZaopatrzenie (w surowce i półprodukty)Produkcja i/lub realizacja usługiMarketing i sprzedażDystrybucjaObsługa posprzedażowaWspólna promocja (co-branding)Transfer technologiiWspólne projekty (np. B+R)Żadna współpraca z tą organizacją
3D Technology Sp. z o.o.
4Drive & Aviation Maciej Szander
Adaptronica Sp. z o.o.
AERO LOGIN Sp. z o.o.
Aeroem Edward Margański Spółka Komandytowa
Aeroklub Bielsko-Bialski
Aerotunel Sp. z o.o. sp.k.
AJP Sp. z o.o.
Akademia Techniczno-Humanistyczna
Allstar PZL Glider Sp. z o.o.
AP-Aircrafts Sp. z o.o.
Asseco Poland S.A.
Avio Polska Sp. z o.o.
AVIONIC Sp.J.
BB Mobil Sp. z o.o.
BGC Gropu Sp. z o.o.
Bielski Park Technologiczny Lotnictwa, Przedsiębiorczości i Innowaci Sp. z o.o.
Blees Sp. z o.o.
BTM Innovations Sp. z o.o.
Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk
Rozwój i planowanie produktów i/lub usługZaopatrzenie (w surowce i półprodukty)Produkcja i/lub realizacja usługiMarketing i sprzedażDystrybucjaObsługa posprzedażowaWspólna promocja (co-branding)Transfer technologiiWspólne projekty (np. B+R)Żadna współpraca z tą organizacją
Centrum Naukowo-Badawcze Ratownictwa i Katastrof Piotr Wawrzaszek
DIAPS Sp. z o.o.
DNW Management
EC Engineering Sp. z o.o.
Eko-motoSp. Z o.o.
EUROTECH Sp. z o.o.
F.H.U. AGMA Agnieszka Balcerzak
Fabryka Samochodów Elektrycznych Sp. z o.o.
Flytronic S.A.
Fundacja Otwartego Muzeum Techniki
Główny Instytut Górnictwa
Heland sp. z o.o.
HELI4YOU Julia Starowicz
Helipoland Bartłomiej Kieblesz
Helipoland Sp. z o.o.
Instytut Lotnictwa
ITM Poland S.A.
Jerzy Mastek
Kancelaria Notarialna Liwusz Laska
Kotarz Eneo Sp.z o.o.
KP Labs
Rozwój i planowanie produktów i/lub usługZaopatrzenie (w surowce i półprodukty)Produkcja i/lub realizacja usługiMarketing i sprzedażDystrybucjaObsługa posprzedażowaWspólna promocja (co-branding)Transfer technologiiWspólne projekty (np. B+R)Żadna współpraca z tą organizacją
LTA Design - Przemysław Tomków
Metal Expert
MSP INNTECH SP. Z O.O.
Narzędzia i Urządzenia Wiertnicze "Glinik" Sp. z o.o.
PAMAPOL S.A.
Parts4Cleaning Poland Sp. z o.o. Sp. k.
PIVOTAL Polska Sp. z o.o.
Politechnika Śląska
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Przedsiębiorstwo Prywatne REZAL
PZL-KALISZ S.A.
RINA Poland Sp. z o.o.
Sekwencja Sp. z o.o.
Serwis 44 Sp. z o.o.
Silsense Technologies S.A.
SkyTech eLab Sp. z o.o.
SkyTech Products Sp. z o.o.
SMART TRADE Maciej Górka
SONTE Poland Sp. z o.o.
Starlight Travel Kranc Spólka Jawna
STORKJET Sp. z o.o.
Rozwój i planowanie produktów i/lub usługZaopatrzenie (w surowce i półprodukty)Produkcja i/lub realizacja usługiMarketing i sprzedażDystrybucjaObsługa posprzedażowaWspólna promocja (co-branding)Transfer technologiiWspólne projekty (np. B+R)Żadna współpraca z tą organizacją
Stowarzyszenie B4
STRUMET Sp. z o.o.
Śląski Klaster Lotniczy
Śląskie Centrum Naukowo-Technologiczne Przemysłu Lotniczego Sp. z o.o.
Technikum nr 4 Im. Marii Skłodowskiej-Curie
Technology Applied Sp. z o.o.
Tool-Engineering Sp. z o.o.
TP-Diatel
Training Fields Sp. z o.o.
UAVS POLAND Sp. z o.o.
UNICONSULT Wick & Partner Unternehmensberatung Gesellschaft mbH
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Śląski
Urządzenia i Konstrukcje S.A.
Wenglor Senoric Polska sp. z o.o.
WIELTON S.A.
WIROMET S.A.
Wojskowe Centralne Biuro Konstrukcyjno-Technologiczne
Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr. 2 S.A.
Wytwarzanie Wyrobów z Tworzyw Sztucznych Sławomir Stanek
Wytwórnia Konstrukcji Kompozytowych Andrzej Papiorek
Rozwój i planowanie produktów i/lub usługZaopatrzenie (w surowce i półprodukty)Produkcja i/lub realizacja usługiMarketing i sprzedażDystrybucjaObsługa posprzedażowaWspólna promocja (co-branding)Transfer technologiiWspólne projekty (np. B+R)Żadna współpraca z tą organizacją
Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego
Zakład Szybowcowy „JEŻÓW” Henryk Mynarski
ZAKŁADY LOTNICZE MARGAŃSKI&MYSŁOWSKI S.A.
* 15. Poniższe pytania odnoszą się do umiejętności cyfrowych Państwa organizacji. Proszę zaznaczyć, jak często Państwa organizacja:
NigdyRzadkoCzasamiCzęsto(Prawie) zawsze
Zapisuje przydatne pliki cyfrowe bezpośrednio w odpowiednim folderze
Zachowuje spójność w nazewnictwie plików cyfrowych
Organizuje pliki cyfrowe według hierarchicznej struktury folderów
Sprawdza wiarygodność strony internetowej
Sprawdza informacje znajdujące się na innej stronie internetowej
Sprawdza, czy znalezione informacje są aktualne
Publikuje nowe wiadomości w Internecie
Publikuje blog / artykuły w Internecie
Sprawdza, czy pojawiają się nowe formy współpracy, poprzez nawiązywanie kontaktów online
W Internecie znajduje ekspertów, aby rozpocząć projekt
NigdyRzadkoCzasamiCzęsto(Prawie) zawsze
Poświęca czas i wysiłek na nawiązywanie kontaktów online z firmami spoza Państwa branży
Wykorzystuje kontakty online celem nawiązania współpracy
Buduje relacje online z organizacjami z Państwa branży
Używa sieci kontaktów online do zwiększania świadomości marki
Udostępnia swojemu zespołowi ważne informacje przez Internet
Korzysta z Internetu do udostępniania zasobów, które pomagają zespołowi w wykonywaniu zadań
Korzysta z Internetu, aby przekazywać sobie nawzajem informacje o postępach w pracy
Dzieli się wiedzą związaną z pracą przez Internet
Korzysta poprzez Internet z wiedzy innych specjalistów
Korzysta z Internetu do tworzenia innowacyjnych pomysłów w swojej dziedzinie
Wykazuje się oryginalnością w swoich pracach korzystając z Internetu
NigdyRzadkoCzasamiCzęsto(Prawie) zawsze
Śledzi trendy w Internecie, aby tworzyć oryginalne pomysły
Korzysta z Internetu do oceny użyteczności swoich pomysłów
Rozwiązuje problem korzystając z Internetu
Napotyka problem, który na pewno może rozwiązać za pomocą Internetu
Znajduje rozwiązanie przez Internet, mimo że początkowo żadne rozwiązanie nie jest od razu widoczne
* 16. Czy podejmowali Państwo w ostatnich pięciu latach (2016-2020) współpracę międzybranżową z organizacjami będącymi dla Państwa dostawcami, nabywcami, konkurentami, lub inny rodzaj relacji w następujących obszarach:
DostawcamiNabywcamiKonkurentamiInny rodzaj relacji
Wspólne patenty
Wspólne znaki towarowe
Wspólne wzory użytkowe
Połączenia z przedsiębiorstwami
Nabycie lub sprzedaż udziałów
Joint venture (wspólne przedsięwzięcia)
Umowy kooperacyjne
* 17. Czy podejmowali Państwo w ostatnich pięciu latach (2016-2020) współpracę z organizacjami będącymi dla Państwa dostawcami, nabywcami, konkurentami, lub inny rodzaj relacji z następujących lokalizacji:
Lokalizacja kooperanta - regionLokalizacja kooperanta - krajLokalizacja kooperanta - zagranica
Wspólne patenty
Wspólne znaki towarowe
Wspólne wzory użytkowe
Połączenia z przedsiębiorstwami
Nabycie lub sprzedaż udziałów
Joint venture (wspólne przedsięwzięcia)
Umowy kooperacyjne
* 18. Ile razy podejmowali Państwo w ostatnich pięciu latach (2016-2020) współpracę z organizacjami będącymi dla Państwa dostawcami, nabywcami, konkurentami, lub inny rodzaj relacji w następujących obszarach:
Liczba kooperacji
Wspólne patenty
Wspólne znaki towarowe
Wspólne wzory użytkowe
Połączenia z przedsiębiorstwami
Nabycie lub sprzedaż udziałów
Joint venture (wspólne przedsięwzięcia)
Umowy kooperacyjne
* 19. Czy podejmowali Państwo w ostatnich pięciu latach (2016-2020) niesformalizowaną współpracę we wdrażaniu innowacji produktowych/usługowych i/lub procesowych wymienionych poniżej? Proszę wybrać z listy rozwijanej branże dla poszczególnych rodzajów innowacji.

Branża
Wdrażanie innowacji produktowej/usługowej
Wytwarzanie dóbr lub usług
Dystrybucja i logistyka
Marketing i sprzedaż
Informacja i komunikacja
Administracja i zarządzanie
Rozwój produktów i procesów biznesowych
* 20. Czy podejmowali Państwo w ostatnich pięciu latach (2016-2020) niesformalizowaną współpracę we wdrażaniu innowacji produktowych/usługowych i/lub procesowych wymienionych poniżej? Proszę wybrać z listy rozwijanej lokalizację kooperantów dla poszczególnych rodzajów innowacji.
Lokalizacja kooperanta - regionLokalizacja kooperanta - krajLokalizacja kooperanta - zagranica
Wdrażanie innowacji produktowej/usługowej
Wytwarzanie dóbr lub usług
Dystrybucja i logistyka
Marketing i sprzedaż
Informacja i komunikacja
Administracja i zarządzanie
Rozwój produktów i procesów biznesowych
* 21. Ile razy podejmowali Państwo w ostatnich pięciu latach (2016-2020) współpracę w wdrażaniu następujących rodzajów innowacji?
Liczba
Wdrażanie innowacji produktowej/usługowej
Wytwarzanie dóbr lub usług
Dystrybucja i logistyka
Marketing i sprzedaż
Informacja i komunikacja
Administracja i zarządzanie
Rozwój produktów i procesów biznesowych
* 22. Poniżej znajduje się lista stwierdzeń odnoszących się do zakresu i rozwoju kompetencji organizacji – członków tego samego Klastra (rozumianych jako zakres wiedzy i umiejętności) w kontekście nawiązywanej współpracy. Proszę o wybranie jednej, najbardziej zgodnej z Państwa zdaniem odpowiedzi dla każdego z poniższych stwierdzeń:
Zdecydowanie nieRaczej nieTrudno powiedziećRaczej takZdecydowanie tak
a) Nasza organizacja współpracuje z tymi organizacjami z Klastra, które cechują się tym samym lub bardzo zbliżonym zakresem kompetencji (należą do tej samej branży, mają podobny profil działalności).
b) Nasza organizacja współpracuje z tymi organizacjami z Klastra, które cechują się odmiennym od naszego zakresem kompetencji (należą do tej samej branży, a ich kompetencje są komplementarne względem naszych).
c) Nasza organizacja współpracuje z tymi organizacjami z Klastra, które działają w innej branży niż nasza i cechują się całkowicie odmiennym zakresem kompetencji.
d) Nasza organizacja współpracuje z tymi organizacjami z Klastra, których poziom rozwoju (zaawansowanie technologii, rozległość wiedzy, jakość kadry pracowniczej) jest wyższy lub dużo wyższy od poziomu reprezentowanego przez naszą organizację
e) Nasza organizacja współpracuje z tymi organizacjami z Klastra, których poziom rozwoju (zaawansowanie technologii, rozległość wiedzy, jakość kadry pracowniczej) jest zbliżony do poziomu reprezentowanego przez naszą organizację
f) Nasza organizacja współpracuje z tymi organizacjami z Klastra, których poziom rozwoju (zaawansowanie technologii, rozległość wiedzy, jakość kadry pracowniczej) jest niższy lub dużo niższy od poziomu reprezentowanego przez naszą organizację
* 23. Poniżej znajduje się lista stwierdzeń odnoszących się do sposobu budowania relacji oraz odnoszących się do rodzaju informacji, jakie Państwa organizacja uzyskuje dzięki lokalizacji w Klastrze. Proszę o wybranie jednej, najbardziej zgodnej z Państwa zdaniem odpowiedzi dla każdego z poniższych stwierdzeń:
Zdecydowanie nieRaczej nieTrudno powiedziećRaczej takZdecydowanie tak
a) Staramy się wykorzystać każdą okazję do nawiązania kontaktu z niepoznanymi lub słabo znanymi organizacjami z Klastra.
b) Dbamy o relacje z innymi organizacjami z Klastra i staramy się ciągle je polepszać.
c) Dzięki lokalizacji w Klastrze udało nam się zbudować zaufanie w relacjach z niektórymi organizacjami – innymi członkami Klastra.
d) Do współpracy staramy się wybierać jedynie te organizacje z Klastra, w kontaktach z którymi nasza organizacja miała pozytywne doświadczenia.
e) Dbamy o relacje z regionalnymi partnerami (np. władze publiczne, szkoły, uczelnie wyższe) i staramy się ciągle je polepszać.
f) Jednym z efektów lokalizacji naszej organizacji w Klastrze jest uzyskanie szerokiego dostępu do wielu ogólnych informacji
g) Jednym z efektów lokalizacji naszej organizacji w Klastrze jest uzyskanie dostępu do wyselekcjonowanej puli informacji, w pełni dopasowanej do profilu i potrzeb naszej organizacji.
h) Lokalizacja naszej organizacji w Klastrze przekłada się na pierwszeństwo w otrzymywaniu istotnych informacji na temat życia społ.-gosp. oraz warunków prowadzenia biznesu w regionie i w kraju.
i) Lokalizacja naszej organizacji w Klastrze pozwala naszej organizacji podejmować ryzyko podzielenia się częścią poufnych informacji z wybranymi członkami Klastra.
j) Dzięki lokalizacji w Klastrze nasza organizacja uczestniczy wspólnie z innymi wybranymi członkami Klastra w procesach kreowania nowej wiedzy (np. w grupach zadaniowych, projektowych, itd.)
* 24. Poniżej znajduje się lista stwierdzeń odnoszących się do zaangażowania Państwa organizacji w działania inicjowane w Klastrze. Proszę o wybranie jednej, najbardziej zgodnej z Państwa zdaniem odpowiedzi dla każdego z poniższych stwierdzeń:
Zdecydowanie nieRaczej nieTrudno powiedziećRaczej takZdecydowanie tak
a) Bierzemy systematyczny udział w cyklicznych spotkaniach organizowanych w Klastrze (jeśli takie się odbywają).
b) Uczestnictwo w wydarzeniach dodatkowych organizowanych przez Klaster (np. wyjazdy na targi, konferencje, spotkania integracyjne).
c) Udział w grupach zadaniowych w ramach Klastra, skupionych na realizacji określonego celu (np. wyboru wspólnego usługodawcy, itp.).
d) Udział w szkoleniach organizowanych w Klastrze.
e) Współdziałanie z częścią pozostałych członków Klastra, ukierunkowane na wykreowanie korzystniejszych warunków prawno-administracyjnych dla prowadzenia biznesu.
f) Współdziałanie z częścią pozostałych członków Klastra, ukierunkowane na dopasowanie profilu kształcenia w regionie (na różnych szczeblach edukacji) do wymagań i potrzeb członków Klastra.
g) Udział w grupach i konsorcjach projektowych, zorientowanych na realizację wspólnych projektów.
h) Bierzemy udział w zespołach, zorientowanych na rozwój stałej kooperacji między organizacjami – członkami Klastra (np. podział prac w łańcuchu wartości – w procesach związanych z wytwarzaniem produktów/oferowaniem usług, uruchomienie wspólnej działalności gospodarczej).
* 25. Proszę określić, które z wymienionych celów udało się Państwu osiągnąć w trakcie okresu przynależności do Klastra. Proszę o wybranie jednej, najbardziej zgodnej z Państwa zdaniem odpowiedzi dla każdego z poniższych stwierdzeń:
Zdecydowanie nieRaczej nieTrudno powiedziećRaczej takZdecydowanie tak
a) Ułatwiona możliwość zbudowania sieci relacji z innymi członkami Klastra.
b) Uzyskanie dostępu do szerokiej puli zasobów materialnych i niematerialnych, zarówno zapewnianych przez Klaster, jak i należących do innych członków Klastra.
c) Podwyższenie jakości produktów i usług i/lub uzyskanie możliwości obniżenia kosztów.
d) Możliwość wywierania większego wpływu na władze publiczne i inne instytucje (np. edukacyjne), dzięki połączeniu wspólnych sił w Klastrze.
e) Możliwość współpracy z innymi członkami Klastra w zakresie realizacji wspólnych projektów, rozwoju wspólnych produktów/usług, uruchomienia wspólnej działalności gospodarczej.
26. Dodatkowe Państwa uwagi na temat ankiety, pytań, itp.


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .