Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Test wiedzy jakościowej

* 1. Wpisz swoje Imię i Nazwisko
* 2. 1.Klient uprawniony do skorzystania z oferty Love to taki który:
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
posiada w Orange aktywną usługę Neostrada
nie posiada aktywnego adresu e-mail
ma na koncie aktualnie procesujące się APU ( automatyczne przedłużenie umowy)
jest w okresie utrzymaniowym
* 3. Klientowi aktualnie korzystającego z usługi 2P, Pakietu Orange Love nie zaproponujemy gdy:
klient nie posiada aktualnego dowodu osobistego
na koncie widnieje otwarte zamówienie na usługę konwergentną ( FunPack)
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
klient na koncie posiada oprócz aktywnego POTSA, również usługę VOIP
* 4. Zamówienie „Otwarte”, blokujące wprowadzenie zamówienia na Pakiet Love dla klienta posiadającego uslugę POTS i 2W to
zamówienie FunPack – Odbiór osobisty/odbiór osobisty
zamówienie FunPack – kurier/kurier
zamówienie POTS
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
zamówienie Voip
* 5. Poprawne warunki dostępu dla usługi mobile w ofercie terminalowej to
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
fv. za usługi stacjonarne, mobilne, TV kablową oraz energie elektryczną
fv. za wodę/ ścieki , potwierdzenie opłacenia czynszu , fv. za usługi mobilne
fv. za energię elektryczną , usługi stacjonarne, kserokopia legitymacji emeryta/rencisty, potwierdzenie zatrudnienia
fv. za usługi stacjonarne, TV kablową , energię elektryczną, kserokopia dowodu osobistego
* 6. Osoba uprawniona do podpisania umowy na usługę mobile to
właściciel usług stacjonarnych lub osoba upoważniona pisemnie przez właściciela usług
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
osoba odpowiedzialna/ zajmująca się usługami stacjonarnymi i mobilnymi w gospodarstwie domowym
osoba , na którą wystawiona jest umowa lub osoba upoważniona notarialnie
tylko właściciel usług stacjonarnych
* 7. Migrację numeru prepaid w Orange zaproponujesz
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
klientowi, który posiada aktywny numer w Orange , który był zobowiązany umową lojalnościową ale umowa już się skończyła i numer jest już na kartę
nie migrujemy klientów z aktywnym prepaidem w Orange
klientowi, który aktualnie korzysta z Orange na kartę, zarejestrowana na siebie
klientowi, którego córka posiada kartę w Orange ( prepaid ) aktywną i zarejestrowana na siebie
* 8. Klientowi, który nie posiada ważnego dokumentu tożsamości zaproponujesz
poinformujesz, że aktualnie nie ma możliwości skorzystania z oferty
pobierzesz starą serie i numer dowodu osobistego
przygotowanie paszportu lub prawa jazdy do okazania kurierowi
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
* 9. Zgodnie z procesem aktywacji usługi Love, odbywającej się za pomocą dwóch kroków klient otrzyma
jedną , kompletna umowę na usługę Love z karta sim oraz/lub terminalem
klient nie otrzyma umowy tylko kartę sim ( migracja usług dla stałych klientów odbywa się procesem bezaneksowym)
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
Klient otrzyma umowę na usługę Mobile z kartą sim i/lub terminalem w pierwszym kroku , oświadczenie ze zgodami w drugim kroku oraz umowę na Pakiet Love bez karty sim w trzecim kroku
umowę na usługę mobilną wraz z kartą sim i/lub terminalem w pierwszym kroku oraz umowę na pakiet Love wraz z kartą sim w drugim kroku
* 10. Klient dłużnik, który nie ma możliwości skorzystania z mobile to taki, który
na koncie abonenckim ma aktywne postępowanie windykacyjne
ma nieopłaconą bieżącą FV w Orange
do aktywacji wymagana jest wpłata depozytu 300 lub 760 zł
nie podsiada zadłużenia w Orange tylko zaległości u innych operatorów
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
* 11. Zamówienie Odwracalne APU ( z definicji) to takie, które
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
dyskwalifikuje klienta z możliwości skorzystania z pakietu Love
po zmianie statusu na „kompletne” pozwoli wprowadzić kolejne zamówienie
jest zamówieniem, które umożliwia wprowadzenie nowego kontraktu na konto klienta, po upływie określonego czasu
* 12. W procesie MNP , okres „zerowy” ( nie płaci abonamentu) otrzyma klient, który
przysługuje tylko klientom przenoszącym numer od innego operatora
migruje ofertę z karty w Orange na abonament
przysługuje klientom, którzy mają aktywny kontrakt u innego operatora powyżej 6 miesięcy od dnia podpisania umowy na przeniesienie
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
proces MNP nie uprawnia do skorzystania z okresu „ zerowego”
* 13. Osoba zajmująca się usługami mobilnymi w gospodarstwie domowym , upoważniona pisemnie przez osobę, na którą figuruje umowa, może podpisać umowę na Mobile gdy
klient przebywa za granicą kraju
klienta aktualnie nie ma w domu
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
klient jest niepełnosprawny
* 14. W przypadku klienta, któremu zaproponujesz pakiet Love, a u którego na koncie widnieje aktywny adres e-mail oraz usługa e-faktury ( za usługi stacjonarne) a który nie chce już korzystać z takiej formy otrzymywania rachunku zaproponujesz
kontakt z główna infolinią Orange po aktywacji pakietu Love, w celu dokonania zmiany formy wysyłki faktury oraz dodatkowej płatności 5 zł do każdej faktury
skorzystanie z faktury papierowej z informacją o dodatkowej, cyklicznej płatności 5 zł przy każdej fakturze
poinformujesz o braku możliwości zmiany formy wysyłki faktury
przejście na portal „Mój Orange”
* 15. Pierwsza FV klienta za usługę mobilną ( nowa aktywacja) zawiera:
opłatę aktywacyjną raz opłatę abonamentową za kilka dni danego cyklu bilingowego, w którym znalazł się klient w momencie aktywacji usługi
tylko pełną opłatę abonamentową
opłatę aktywacyjną, pełną opłatę abonamentową za kolejny okres rozliczeniowy oraz opłatę abonamentową za kilka dni danego cyklu bilingowego, w którym znalazł się klient w momencie aktywacji usługi
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
tylko opłatę aktywacyjną
* 16. Co zwiększa szansę na szybkie i skuteczne doręczenie przesyłki z umową i kartą sim do klienta
wysyłka dokumentów do osoby, która wyjeżdża poza granice kraju w najbliższym czasie
pobranie od klienta numeru telefonu komórkowego
wybór terminala dostępnego aktualnie na stanach magazynowych
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
poinformowanie klienta o przybliżonym czasie doręczenia i konieczności przygotowania dowodu tożsamości oraz warunku dostępu
ustalenie konkretnego przedziału czasowego dla kuriera, w którym klient będzie w domu
* 17. Ilość oraz rodzaj terminala dostępnego dla klientów należy sprawdzać
nie trzeba sprawdzać dostępności
wszystkie powyższe odpowiedzi są poprawne
z aktualnymi stanami magazynowymi dostępnymi na Aktualnościach oraz na tablicy ogłoszeń
na stronie Orange.pl
* 18. W przypadku migracji klienta z karty prepaid w Orange na abonament w Orange klient
oferta zmieni się automatycznie po zakończeniu procesu migracji
nie może migrować numeru z karty na abonament
nie otrzyma nowej karty sim z numerem zastępczym
otrzyma nową kartę sim z zastępczym numerem funkcjonującym do momentu zakończenia procesu migracji
otrzyma nową kartę sim z zastępczym i przez pierwsze 3 mce nie płaci abonamentu
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
* 19. Zgoda BIG
jest zgodą wymaganą, niezbędną do prawidłowego procesowania zamówienia
jest zgodą marketingową
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
jest zgodą niewymaganą i dotyczy weryfikacji klienta pod względem wierzytelności
jest nieistotna z punktu widzenia aktywacji usługi klienta
* 20. Informacja o rejestracji rozmowy powinna się znaleźć
po przedstawieniu produktu
w pierwszej minucie połączenia przed przedstawieniem produktu
nie musi się znaleźć w rozmowie
na końcu rozmowy
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
* 21. Do błędów krytycznych w Klasyfikacji Nadużyć zalicza się:
brak informacji o opłacie aktywacyjnej
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
brak informacji o sposobie dostarczenia
brak zgody na rozmowę
sprzedaż osobie starszej
sprzedaż na "ulotkę"
* 22. Powodem opóźnień w realizacji zamówienia dla klienta może być
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
błędne wypełnienie formularza podczas pobierania danych od klienta
pobranie danych z dowodu osobistego
brak pobrania numeru telefonu komórkowego do klienta
uzgodnienie kontraktu z klientem wyjeżdżającym w najbliższym czasie poza granice kraju
* 23. Migracja z karty prepaid w Orange na abonament w Orange dotyczy klientów którzy
na migrowanym numerze posiadają aktywną usługę Zetafon
posiadają kartę sim z aktywnym doładowywanym numerem w OPL, który jest od zawsze prepaidem
na numerze migrowanym nigdy nie posiadali żadnego abonamentu/mix w Orange
zakończyli korzystanie z obecnie trwającej umowy i ona przeszła na czas nieokreślony
* 24. Do nieetycznych zachowań sprzedawcy telefonicznego zaliczamy
nakłanianie Klienta do nieuczciwości
unikanie udzielenia odpowiedzi na kluczowe, z punktu widzenia podejmowanej decyzji, pytania Klienta
generowanie pustych połączeń w celu podniesienia wskaźnika tj. „czas rozmowy”
sprzedaż osobie nieświadomej celu rozmowy
żadna odpowiedź nie jest prawidłowa
* 25. Sprzedażą na "ulotkę" możemy nazwać
poprawnie przeprowadzona finalizacja, i wyraźna zgoda klienta na uruchomienie usługi.
wysłanie oferty/aneksu bez wyraźnego potwierdzenia chęci skorzystania z proponowanej usługi/produktu
sugerowanie Klientowi, że złożenie zamówienia jest niezobowiązujące
klient ma wątpliwości, jednak decyduje się na aktywację usługi.
sprzedaż w sytuacji, gdy Klient nie ma możliwości odbioru przesyłki
wykorzystanie prawa do odstąpienia, jako argumentu sprzedażowego
* 26. Co oznacza jeżeli umowa znajdzie się na kroku „ Oczekiwanie na korektę"
klient nie kupił oferowanej mu usługi karty sim
umowa nie została podpisana przez klienta
klient jeszcze się zastanawia nad skorzystaniem z prawa konsumenckiego
w momencie pakietowania klient poinformował że skorzystał z prawa konsumenckiego i oczekujemy na potwierdzenie tego faktu w raporcie Churn
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
* 27. W momencie kiedy klient nie wyrazi zgody na wcześniejsze uruchomienie usługi to
usługa zostanie uruchomiona po 14 dniach od dnia podpisania dokumentów
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
usługa zostanie aktywowana po podpisaniu umowy przez klienta, jednak rezygnacja nie będzie wiązała się to z kosztami takimi jak: wyrównanie za kilka, kilkanaście dni od dnia uruchomienia usługi do dnia wystawienia pierwszej faktury.
klient może w terminie 14 dni od zawarcia umowy odstąpić od umowy i nie będą z tego tytułu naliczane żadne opłaty
nie możemy procesować dla klienta zamówienia
usługa zostanie uruchomiona po 14 dniach od dnia podpisania dokumentów, jednak wiąże się to z brakiem możliwości odstąpienia od umowy do 14 dni ( prawo konsumenckie).
* 28. Jakie informacje będzie mógł otrzymać klient który wyrazi zgodę marketingową? Wykorzystanie przez Orange Polska S.A. swojego adresu e-mail lub numeru telefonu kontaktowego w celach obsługowych
o zmianach cennika i regulaminu usługi, z której Pan/Pani korzysta,
informacje przesyłane na adres e-mail lub smsem o produktach i usługach i odnoszących się do nich promocjach
o indywidualnej ofercie przygotowanej na podstawie analizy wykonanych połączeń, transmisji danych internetu
żadna z odpowiedzi nie jest poprawna
o produktach i usługach innych podmiotów z grupy kapitałowej Orange Polska
* 29. Która zgoda uprawnia klienta do nadania mu rabatu 5 zł
Zgoda na wcześniejsze uruchomienie usługi.
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Zgoda na rozliczanie należności na wspólnym koncie abonenckim
Zgoda na kontakt na nr telefoniczne dostępne w Orange
* 30. Zgoda na kontakt na nr telefoniczne dostępne w Orange Polska dotyczy
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
wszystkich, które są aktywne w Orange i klient nie zablokował możliwości kontaktu na dany numer.
numeru którego tyczy się rozmowa, czyli nowego numeru który otrzyma klient
numeru podanego do kontaktu dla kuriera.
tylko tego numeru na którym jest prowadzona rozmowa, pod warunkiem że jest on w sieci Orange.
wszystkich, które kiedykolwiek zostały podane przez klienta do kontaktu.
* 31. Klient zamawiający Plan Wzbogacony z terminalem na raty, ma możliwość migracji numeru do Orange Love po upływie
nie ma możliwości migracji do Orange Love
po 12 msc od dnia aktywacji
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
po 6 msc od dnia aktywacji
po 3 msc od dnia aktywacji
14 dni od podpisania umowy
* 32. Klient, który chcę otrzymywać fakturę papierową i zamawia plan wzbogacony
nie otrzyma rabatu 5 zł i dostanie 3,78 GB internetu w UE
nie otrzyma rabatu 5 zł, i dostanie 4,84 GB internetu w UE
nie otrzyma rabatu 5 zł i dostanie 4,52 GB internetu w UE
nie otrzyma rabatu 5 zł.
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
* 33. Klient obecnie posiada Orange Love 4u, co możesz zaproponować klientowi
mogę zaproponować odstąpienie od Lova
mogę zaproponować kartę sim w abonamencie bez rabatu
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
mogę zaproponować internet mobilny z rabatem ( w planie optymalnym)
mogę zaproponować kartę sim w abonamencie z rabatem ( w planie optymalnym)
nic nie mogę mu zaproponować, bo już ma Lova
* 34. Umowa, którą pozyskałeś trafiła na krok „ Wstrzymana formalnie”, co to oznacza?:
klient jest dłużnikiem i wymagany jest depozyt
klient ma aktualnie otwarte zamówienie na usługę stacjonarną
żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa
klient ma nieopłaconą fakturę w Orange
klient ma nieaktualne dane i musi się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta
klient nie ma możliwości technicznych na usługę


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .