Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Ocena wpływu mediów spolecznościowych w komunikacji marketingowej branży fast-fashion

Szanowne/i Panie/Panowie!
Jestem studentką 1 roku Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Piszę pracę zaliczeniową przedmiotu ,, Wstęp do metodologii badań", w związku z czym zwracam się do Państwa z prośbą o rzetelne oraz w sposób uczciwy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Ankieta jest całkowicie anonimowa. Odpowiedzi będą wykorzystane do zestawień statystycznych. Fast fashion- szybka moda- dostarczanie ubrań z najnowszych trendów po niskich kosztach w szybkim czasie.
Z pozdrowieniami.
1. Wiek:
poniżej 18 lat
od 19 do 25 lat
od 26 do 35 lat
od 36 do 45 lat
powyżej 46 lat
2. Płeć:
Kobieta
Mężczyzna
Inne
3. Status badanego:
Uczeń/student
Pracujący
Bezrobotny
4. Czy posiada Pan/i profil w podanych mediach społecznościowych:
InstagramFacebookTikTokYoutube
Tak
Nie
Nie wiem
5. Ile czasu Pan/i spędza w mediach społecznościowych:
>30 minut
od 30 minut do 1h
od 1h do 2h
2h<
6. Czy zna lub słyszał/a Pan/i o którejś z wybranych znanych marek odzieżowych branży fast fashion?
TakNieNie wiem
H&M
Bershka
Shein
Sinsay
Zara
7. Czy zdarzało/zdarza się Panu/Pani kupować produkty znanych marek odzieżowych pod wpływem reklam w mediach społecznościowych?
Nigdy
Bardzo rzadko
Rzadko
Często
Bardzo często
8. Czy ma Pan/i zaufanie do reklam produktów w mediach społecznościowych?
InstagramFacebookTikTokYoutube
Zdecydowanie nie
Nie
Nie wiem
Tak
Zdecydowanie tak
9. Jak Państwo oceniają prowadzone w mediach społecznościowych działania reklamowe niektórych ze znanych marek odzieżowych branży fast fashion? (1- mało interesujące, 5- bardzo interesujące)
12345
H&M
Bershka
Shein
Sinsay
Zara
10. Z jakiego powodu Pan/i czuje się zachęcony/a przez reklamę w mediach społecznościowych do zakupienia produktu marki odzieżowej?
Wykorzystanie w reklamie znanej osoby medialnej
Niska cena/ promocja
Eksponacja zalet produktu
Popularność
Zainteresowanie tematyką
11. Jakie są Pana/i zdaniem wady produktów marki fast-fashion o których w reklamach w mediach społecznościowych się nie wspomina?
Rzeczywista, nieszczera opinia osób reklamujących
Słaba jakość produktów
Zły wpływ na środowisko
Sposób produkcji
Powtarzalność wzorów (kopiowanie)
Produkty tylko ,,na sezon"


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .