Kontakt
Ukończono 0%
Dzień dobry, jestem studentem Politechniki Lubelskiej na kierunku zarządzanie. Zawracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o wzięcie udziału w badaniu na temat stereotypów kobiet w reklamach telewizyjnych. Kwestionariusz ułożony został na potrzeby pracy licencjackiej, składa się z 14 pytań a udzielenie na nie odpowiedzi nie powinno zająć dłużej niż 5 minut. Z góry dziękuję za poświęcony czas.
Stereotyp kobiety w reklamie i jego wpływ na decyzje konsumenckie
*
1. Czy ogląda Pan/Pani reklamy w telewizji?
Tak
Nie
*
2. Jakiej w skali od 1 do 5 Pan/Pani ma nastawienie do reklam (gdzie 1 oznacza bardzo negatywne, natomiast 5 - zdecydowanie pozytywniej)?
1
2
3
4
5
Skala
*
3. W jakim stopniu reklama wpływa na Pana/Pani decyzje zakupowe (1 oznacza brak wpływu, natomiast 5 – duży wpływ)?
1
2
3
4
5
Skala
*
4. Czy Pan/Pani wie co to stereotyp?
Tak
Nie
*
5. W jakim stopniu wg Pana/Pani, reklamy telewizyjne są oparte na stereotypach (1 - w ogóle, 5 – w bardzo dużym stopniu)?
1
2
3
4
5
Skala
*
6. Jak często podane stereotypy kobiet pojawiają się w reklamach telewizyjnych (1 – bardzo rzadko, 5 – bardzo często)?
1
2
3
4
5
przeciętna kobieta
ekspertka z danej dziedziny
modelka
kobieta sławna
kobieta nowoczesna (business woman)
"obiekt erotyczny"
*
7. Jak bardzo wizerunki wymienione poniżej, wzbudzają u Pana/Pani pozytywne emocje (1 oznacza negatywne emocje, natomiast 5 – pozytywne emocje)?
1
2
3
4
5
przeciętna kobieta
ekspertka z danej dziedziny
modelka
kobieta sławna
kobieta nowoczesna (business woman)
"obiekt erotyczny"
*
8. Jaki segment produktów według Pana/Pani najlepiej reklamują kobiety?
wybierz maksymalnie 2 opcje
środki czystości,
art. spożywcze,
motoryzacja,
odzież,
obuwie,
kosmetyki,
art. dla dzieci
leki i sumpelenty
Wpisz własną odpowiedź
*
9. Kobiety ukazywane w reklamach najczęściej przebywają w (1 – oznacza bardzo rzadko, 5 – bardzo często):
1
2
3
4
5
domu
ogrodzie
pracy
miejscu wypoczynku
sklepie
Wpisz własną odpowiedź
*
10. W jakim stopniu według Pana/Pani przedstawiony w reklamie telewizyjnej wizerunek kobiety buduje stereotyp postrzegania kobiety (1 - w ogóle, 5 – w bardzo dużym stopniu)?
1
2
3
4
5
Skala
*
11. Czy uważa Pan/Pani, że stereotypy kobiet przedstawione w reklamach są ogólne przyjęte społecznie (1 – zdecydowanie nie, 5 – zdecydowanie tak)?
1
2
3
4
5
Skala
*
12. W każdej parze przymiotników proszę wskazać miejsce na skali określające wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej?
1
2
3
4
5
1 - leniwa, 5 - pracowita
1 - opiekuńcza, 5 - samolubna
1 - głupia, 5- inteligentna
1 - niezależna 5 - niesamodzielna
1 - stroniąca od ludzi, 5 -towarzyska
1 - piękna, 5- nieatrakcyjna
1 - zdenerwowana, 5 - spokojna
*
13. W jaki stopniu kobieta przedstawiona w reklamie jako gospodyni domowa zachęca do zakupu danego produktu kobiety i mężczyzn (1 w ogóle, 5 – w bardzo dużym stopniu)?
1
2
3
4
5
kobiety
mężczyźni
*
14. Jak często zdarza się Pani / Panu kupić podane artykuły pod wpływem reklamy stereotypizującej kobiety? (1 – nie ma wpływu, 5 – ma bardzo duży wpływ)
1
2
3
4
5
środki czystości
art. spożywcze
art. i usługi motoryzacyjne
odzież,
obuwie
kosmetyki
art. dla dzieci
leki i suplementy
Wpisz własną odpowiedź
Metryczka
*
15. Proszę podać płeć
kobieta
mężczyzna
*
16. Wiek
19-24
25-30
31-40
40+
*
17. Aktywność zawodowa
student/ka
osoba pracująca
osoba nieaktywna zawodowo
Gotowe
Ankieta
Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund
i twórz własne ankiety online - za darmo!
.
MoreGrowth
|
Natu.Care
|
HelloFinance
|
HiJunior
|
LifeAndMyFinance