Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Reklama społeczna

* 1. Płeć:
Kobieta
Mężczyzna
* 2. Wiek:
18-24 lat
25-34 lat
35-44 lat
45-54 lat
55-64 lat
65 lat i więcej
* 3. Wykształcenie:
Podstawowe
Zawodowe
Średnie
Wyższe
* 4. 4. Jaki ma Pani/Pan stosunek do reklamy społecznej?
Pozytywny
Negatywny
Neutralny
* 5. Jakie są według Pani/Pana najważniejsze problemy społeczne w Polsce?
(proszę zaznaczyć od 1 do 6, gdzie 1 odpowiadam problemom najmniej ważnym)

123456
Ekologia
Prawa człowieka
Wyrównywanie szans
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Komunikacja w rodzinie
Zdrowie
Korupcja
Brak tolerancji
* 6. Czy reklamy społeczne Pani/Pana zdaniem są skuteczne?
Tak
Nie wiem
Nie
* 7. Czy po obejrzeniu reklamy pod tytułem „Komórka za kółkiem” uświadomiła/uświadomił sobie Pani/Pan skutki używania telefonu komórkowego podczas jazdy samochodem?
(Link do reklamy https://www.facebook.com/b3tour/videos/1369560429724807/)
Tak, już nigdy więcej podczas jazdy samochodem nie będę korzystała/korzystał z telefonu
Nie mam zdania
Nie, uważam że czasami korzystanie z telefonu podczas jazdy jest konieczne
* 8. Czy Pani/Pana zdaniem reklamy społeczne mogą zawierać kontrowersyjne treści?
Tak
Nie wiem
Nie
* 9. Co uważa Pani/Pan o reklamie przedstawionej obok?
Jest zbyt drastyczna
Jest neutralna
Jest poprawna
* 10. Jak często spotyka się Pani/Pan w reklamą społeczną w Polsce?
W ogóle
Bardzo rzadko
Rzadko
Czasem
Często
Bardzo często
* 11. W jakich mediach najczęściej spotyka Pani/Pan reklamę społeczną?
Prasa
Radio
Telewizja
Reklama zewnętrzna
Internet
* 12. Czy pod wpływem reklamy społecznej przedstawionej poniżej uświadomiła/uświadomił sobie Pani/Pan jak ważna jest uwaga kierowców na przejeździe kolejowym?
Tak, zawsze będę zachowywała/zachowywał szczególną ostrożność na przejazdach kolejowych
Nie wiem
Nie, taka reklama nie ma wpływu na moje zachowanie
* 13. Reklama społeczna to:
Reklama mająca na celu wywołanie zmian społecznie pożądanych
Reklama, której głównym celem jest poprawa wizerunku firmy
Reklama mająca na celu maksymalizacje zysków
* 14. Czy reklama społeczna Pani/Pana zdaniem jest potrzebna?
Tak
Nie wiem
Nie
* 15. Czy reklama społeczna Pani/Pana zdaniem promuje złe zachowanie?
Tak
Nie wiem
Nie


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .