Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Badanie wizerunku firmy LPP S.A. w mediach społecznościowych

* 1. Które z poniższych marek należących do sieci LPP są Panu/Pani znane?
Sinsay
House
Cropp
Mohito
Reserved
* 2. Z jakiego źródła dowiedział się Pan/Pani o markach należących do grupy LPP?
Internet
Telewizja
Prasa
Opinia znajomych
Opinia rodziny
Galerie handlowe
* 3. Które z podanych cech, według Pana/Pani opinii, wyróżniają produkty marek sieci LPP?
Wysoka jakość produktów
Szeroki asortyment produktów
Dostępność produktów
Prestiż marki
Atrakcyjna cena
Promocje
* 4. Jakie czynniki mają znaczenie dla Pana/Pani podczas dokonywania zakupu produktów marek należących do grupy LPP?
Prestiż marki
Cena
Jakość produktów
Promocje
Ekspozycja na wystawie
Jakość obsługi klienta
* 5. Czy obserwuje Pan/Pani profile firmowe marek grupy LPP w mediach społecznościowych?
Tak
Nie
* 6. Na jakich portalach społecznościowych obserwuje Pan/Pani konta marek sieci LPP?
Facebook
Instagram
YouTube
Pinterest
Snapchat
* 7. Jak często odwiedza Pan/Pani oficjalne profile marek sieci LPP w mediach społecznościowych?
Raz w miesiącu lub rzadziej
Kilka razy w miesiącu
Kilka razy w tygodniu
Codziennie
* 8. Co przekonało Pana/Panią do obserwowania marki grupy LPP na portalu społecznościowym?
Popularność marki
Chęć zakupu produktu
Korzystanie z produktu
Reklama w Internecie
Reklama w pozostałych mediach
Zainteresowanie modą
Rekomendacja znajomych
Inne
* 9. Jak ocenia Pan/Pani poszczególne działania prowadzone przez marki grupy LPP w mediach społecznościowych?
Od 1 do 5 (gdzie 1 oznacza nieinteresujące 2 - raczej nieinteresujące, 3 obojętne, 4 interesujące, 5 bardzo interesujące)
12345
Publikowanie informacji o nowościach w ofercie
Publikowanie informacji o produktach
Organizacja konkursów z nagrodami
Oferowanie kuponów rabatowych
Publikowanie porad oraz inspiracji
Promowanie wydarzeń własnych
* 10. Które z wymienionych działań prowadzonych przez marki sieci LPP na portalach społecznościowych wpłynęły na podjęcie przez Pana/Panią decyzji zakupowej?
Opublikowanie informacji o nowościach w ofercie
Opublikowanie informacji o promocji
Rekomendacja produktu przez znaną osobę
Otrzymanie kuponu rabatowego
Wzięcie udziału w konkursie
Propozycja wykorzystania produktu
Inne
METRYCZKA
* 11. Płeć
Kobieta
Mężczyzna
* 12. Wiek
Do 25 lat
od 26 do 35
od 36 do 45
od 46 do 55
od 56 i więcej
* 13. Wykształcenie
Podstawowe
Zasadnicze zawodowe
Średnie
Wyższe
* 14. Status społeczny
Uczeń/student
Pracujący
Bezrobotny
Emeryt/rencista


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .