Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Ankieta- Media społecznościowe jako istotny element e-biznesu oraz ich wpływ na współczesnego konsumenta.

Szanowni Państwo,
jestem studentem II roku studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie, w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi. Na potrzeby mojej pracy magisterskiej ,,Media społecznościowe jako istotny element e-biznesu oraz ich wpływ na współczesnego kosumenta", przeprowadzam badania. Dlatego zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety. Odpowiedzi, które od Państwa uzyskam, będą wyjątkowo pomocne w wyciągnięciu wniosków, niezbędnych do ukończenia mojej pracy magisterskiej. Ankieta jest w pełni anonimowa, dlatego prosiłbym o szczere odpowiedzi, które zostaną wykorzystane do celów naukowych.

Z góry dziękuję za wypełnienie ankiety
* 1. Płeć
Kobieta
Mężczyzna
* 2. Wiek
Poniżej 18 lat
18-25 lat
26-35 lat
36-45 lat
46-55 lat
Powyżej 55 lat
* 3. Wykształcenie
Podstawowe
Gimnazjalne
Zawodowe
Średnie
Wyższe
* 4. Miejsce zamieszkania
Wieś
Miasto do 50 tyś mieszkańców
Miasto od 50 do 100 tyś mieszkańców
Miasto powyżej 100 tyś mieszkańców
* 5. Czy często korzysta Pan/Pani z Internetu?
Codziennie
Kilka razy w tygodniu
Kilka razy w miesiącu
Rzadziej
* 6. W jakim miejscu najczęściej korzysta Pani/Pan z Internetu?
Bardzo częstoCzęstoSporadycznieRzadkoNigdy
W domu
W pracy
U rodziny lub znajomych
W innym miejscu (mobilnie)
* 7. Jaki jest główny powód korzystania przez Panią/Pana z Internetu?
Praca
Rozrywka
Zakupy online
Komunikacja
Pozyskiwanie informacji
Korzystanie z mediów społecznościowych
* 8. Z którego portalu społecznościowego korzysta Pani/Pan najczęściej?
Facebook
Instagram
Snapchat
Twitter
Youtube
LinkedIn
Nie korzystam z portali społecznościowych
* 9. Przy pomocy jakiego urządzenia korzysta Pani/Pan z mediów społecznościowych?
Bardzo częstoCzęstoCzasamiNidgy
PC
Laptop
Smartfon
Tablet
* 10. Jak często korzysta Pan/Pani z mediów społecznościowych?
Codziennie
Kilka razy w tygodniu
Kilka razy w miesiącu
Nie korzystam w ogóle
* 11. Jakie formy reklamy internetowej spotyka Pani/Pan najczęściej?
Bardzo częstoCzęstoCzasamiNigdy
Reklama w mediach społecznościowych
E-mail marketing
Linki sponsorowane
Bannery reklamowe na stronach internetowych
Okienka Pop up
Marketing wirusowy
* 12. W jakim stopniu podane formy marketingu internetowego oddziałują na Panią/Pana?
NajwiększymDużymŚrednimMałymW ogóle
Reklama w mediach społecznościowych
E-mail marketing
Linki sponsorowane
Bannery reklamowe na stronach internetowych
Okienka Pop up
Marketing wirusowy
* 13. Które formy reklamy internetowej uważa Pan/Pani za nieporządane?
Reklama w mediach społecznościowych
E-mail marketing
Linki sponsorowane
Bannery reklamowe na stronach internetowych
Okienka Pop up
Marketing wirusowy
* 14. Czy używa Pani/Pan wtyczki w przeglądarce internetowej do blokowania reklam (AdBlock)?
Tak
Nie
* 15. Czy uważa Pani/Pan, że reklama internetowa może być istotna w przypadku podejmowania decyzji o zakupie?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Trudno określić
Raczej nie
Zdecydowanie nie
* 16. Jak często dokonuje Pani/Pan zakupów przez Internet?
Codziennie
Kilka razy w tygodniu
Kilka razy w miesiącu
Rzadziej niż raz w miesiącu
Nigdy
* 17. Co i w jakim stopniu wpływa na Pani/Pana decyzję o dokonywaniu zakupów przez Internet?
Bardzo dużymDużymUmiarkowanymMałymBardzo małym
Niższa cena, w stosunku do fizycznego sklepu
Czas
Wybór produktów
Dostępność do produktów przez całą dobę
Brak konieczności wychodzenia z domu
Dostawa pod wybrany adres
Opinie innych użytkowników
Wygoda
Możliwość porównywania produktów oraz ich cen
Informacje o produkcie
Reklama internetowa
* 18. Czy zdarzyło się Pani/Panu dokonać wyboru o zakupie pod wpływem reklamy w mediach społecznościowych?
Tak
Nie
* 19. Co sądzi Pani/Pan o reklamie w Internecie (w tym o reklamie w mediach społecznościowych)?
Są bardzo przydatne
Są przydatne
Są dla mnie neutralne
Przeszkadzają mi
Jestem przeciwny reklamom w Internecie
* 20. Czy i w jakim stopniu Pani/Pan korzysta z tradycyjnych mediów?
Bardzo częstoCzęstoCzasamiNidgy
Telewizja
Radio
Prasa
* 21. Czy uważa Pani/Pan, że media tradycyjne tracą obecnie na znaczeniu w stosunku do ,,nowych mediów''?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Trudno określić
Raczej nie
Zdecydowanie nie
* 22. Czy według Pani/ Pana w przyszłości media tradycyjne będą traciły na znaczeniu w stosunku do ,,nowych mediów"?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Trudno określić
Raczej nie
Zdecydowanie nie
* 23. Co sądzi Pani/Pan o reklamie w mediach tradycyjnych?
Są bardzo przydatne
Są przydatne
Są dla mnie neutralne
Przeszkadzają mi
Jestem przeciwny reklamą w tradycyjnych mediach
* 24. Który rodzaj reklam jest według Pani/Pana bardziej skuteczny?
Reklama internetowa
Reklama w mediach tradycyjnych
Nie wiem
* 25. Z którym rodzajem reklam ma Pani/Pan częstszy kontakt?
Reklama internetowa
Reklama w mediach tradycyjnych
Nie wiem
* 26. Który rodzaj reklamy w większym stopniu na Panią/Pana oddziałuje?
Reklama Internetowa
Reklama w mediach tradycyjnych
Nie wiem


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .