Wyjście
Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

ankieta

1. Jak często Pan/Pani robi zakupy w sklepie spożywczym „Ami” Kazimierza
Powietrzyńskiego ?
a) codziennie
b) 3-4 razy w tygodniu
c) 1-2 razy w tygodniu
d) okazjonalnie (rzadziej niż 1 w tygodniu)
2. Czy korzysta Pan/Pani z oferty promocyjnej oferowanej przez sklep „AMI” ?
a) Zdecydowanie TAK
b) Często tak
c) Czasami tak
d) Zazwyczaj nie
e) Nie, nigdy
3. 3. Czy zwraca Pan/Pani uwagę na materiały reklamowe znajdujące się na terenie sklepu oraz w jego obrębie (plakaty promocyjne, billboard, gazetki promocyjne) ?
a) Tak, sprawdzam czy znajdują się w nich interesujące mnie produkty dostępne w promocji
b) Nie, nie zwracam na nie uwagi
4. Czy jest Pan/Pani zorientowana w organizowanych aktualnie promocjach w sklepie, np. Megaloteria, promocje sieci Lewiatan promocje organizowane przez sklep „Ami” ?
a) Tak
b) Nie
5. Jeśli tak, to skąd ?
a) Z reklamy telewizyjnej
b) Z reklamy radiowej
c) Z plakatów reklamowych
d) Od obsługi sklepu
e) Z profilu firmy na portalu Facebook
6. Czy kojarzy Pan/Pani w tej chwili jakąkolwiek z reklam sieci Lewiatan ? Jeśli tak to jaką ?
a) Billboardy reklamowe
b) Gazetka promocyjna
c) Reklama telewizyjna
d) Reklama radiowa
e) Reklama związana z działalnością społeczną ( wspieranie Anwilu Włocławek, Jagielonii Białystok, Vive Kielce)
f) Plakaty promocyjne na zewnątrz sklepu
g) Nie kojarzę żadnych form reklamowania sieci Lewiatan
7. Czy uważa Pan/Pani reklamy sieci Lewiatan za interesujące ?
a) Tak, uważam że reklamy są interesujące
b) Uważam te reklamy za średnio interesujące
c) Uważam, że reklamy sieci Lewiatan nie są w ogóle interesujące
8. Czy reklamy Sieci Lewiatan zostają w Państwa świadomości i mają wpływ na wybierane produkty podczas zakupów ?
a) Tak zapamiętuję reklamy sieci Lewiatan oraz pamiętam o reklamowanych produktach podczas zakupów
b) Czasami mają wpływ na wybór produktów podczas zakupów
c) Najczęściej nie pamiętam reklam sieci Lewiatana ani przez nie reklamowanych produktów
9. Czy zdarzyło się Panu/Pani dokonać zakupu w sklepie „Ami” po obejrzeniu/zobaczeniu/usłyszeniu ciekawej, interesującej reklamy ?
a) Tak
b) Nie
c) Nie pamiętam
10. 10. Jeśli tak to co wpłynęło na Pana/Pani wybór ?
a) Przedstawienie nowego, nieznanego produktu w reklamie
b) Nowa szata graficzna znanego mi wcześniej produktu
c) Wznowienie działalności marki kupowanej przeze w przeszłości
d) Przejrzysta formuła reklamy (zastosowanie porównania z innym produktem, przedstawienie wyników badań itp.)
e) Humorystyczna formuła reklamy
f) Odpowiednie przedstawienie produktów zgodne z moimi potrzebami
11. 11. Wiek:
a) 21 lat lub mniej
b) 22-35
c) 35-60
d) 60 lub więcej
12. Płeć:
Mężczyzna
Kobieta
13. 13. Miejsce zamieszkania:
a) Chodecz
b) Najbliższa okolica
c) Przebywam w okolicy rekreacyjnie, wypoczynkowo
d) Inna lokalizacja
14. 14. Wykształcenie:
a) Podstawowe
b) Zawodowe
c) Średnie
d) Wyższe