Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

GDYNIA pażdziernik 2025

Zależy mi, by spotkanie, na które się umówiliśmy było efektywne i twórcze, dlatego zaproponowałam zapoznanie się z materiałami, do których przesłałam linki.
Zwracam się do Was z prośbą, by w oparciu o treści zaproponowanych materiałów udzielić odpowiedzi w anonimowej ankiecie. Wyniki posłużą nam do rozmowy i wypracowania wspólnie wniosków.
1. Elizabeth Cochran jest bohaterką pierwszego z proponowanych filmów.
Napisz, jakie wnioski, Twoim zdaniem, mogą wesprzeć myślenie o trudnościach skutecznego działania w odniesieniu do dostosowania warunków uczenia się w szkole XXI wieku.
2. Napisz, jakie odkrycia prof. Marian Diamond warto by było wykorzystać w planowaniu warunków uczenia się i przygotowania uczniów do dorosłego życia.
3. Napisz, jakie przykłady są zaprezentowane w artykule Piotra Michonia, prof. AEP „Dlaczego nie warto płacić za szczurze ogony?”, które potwierdzają zasadę prawa Gootharda
„JEŚLI CELEM JEST WYNIK, NAJSZLACHETNIEJSZA IDEA STAJE SIĘ WŁASNĄ KARYKATURĄ”.

4. Napisz jakie koszty społeczne wynikają z badań Banku Paribas (z 2019 roku!!!), do których w swoim filmie „Dlaczego ocenianie nie ma sensu” odniósł się Rafał Masny.
5. W oparciu o film pt. „OCENIANIE (stopniowe) jest bez sensu” prof. Joanny Mytnik wymień przykłady powodów wprowadzenia oceny cząstkowej (sumarycznej), która jest ewidentnym przykładem powszechnego braku respektowania obowiązującego w Polsce prawa nakazującego stosowanie oceny bieżącej.
Dziękuję za udzielenie odpowiedzi:)



Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .