Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

BADANIE POZIOMU JAKOŚCI USŁUG KURIERSKICH 2016

Szanowni Państwo,
jestem studentką drugiego roku studiów magisterskich na kierunku Logistyka. Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniżej ankiety, której celem jest uzyskanie informacji na temat zadowolenia klientów z jakości świadczonych usług przez firmy kurierskie. Zebrane w ten sposób dane pomogą mi sformułować wnioski, które zostaną zawarte w mojej pracy magisterskiej.
Ankieta skierowana jest głównie do osób korzystających z usług kurierskich i jest całkowicie anonimowa.

Czas wypełnienia ankiety to ok. 3 min.

Dziękuję!

* 1. Płeć:
Kobieta
Mężczyzna
* 2. Wiek:
poniżej 18 lat
18-25 lat
26-35 lat
36-45 lat
powyżej 45 lat
* 3. Miejsce zamieszkania:
wieś
miasto
* 4. Jak często korzysta Pani/Pan z usług kurierskich:
raz w miesiącu
kilka razy w miesiącu
raz w tygodniu
codziennie
rzadziej niż raz w miesiącu
* 5. Jest Pani/Pan częściej odbiorcą czy nadawcą przesyłek?
Odbiorcą
Nadawcą
* 6. Czy podczas robienia zakupów zwraca Pani/Pan uwagę na dostawcę?
Tak
Nie
* 7. Z jakiej formy dostawy najczęściej Pani/Pan korzysta:
Paczkomat
Dostawa do domu
* 8. Z których z wymienionych poniżej firm korzysta Pani/Pan najczęściej:
(Proszę wybrać max 2 firmy)
DHL
UPS
GLS
DPD
TNT
FedEx
Pocztex
K-EX
Siódemka
InPost
Inna
* 9. Co zwykle stanowi zawartość Pani/Pana przesyłek:
sprzęt RTV/AGD
odzież/galanteria
artykuły domowe
części motoryzacyjne
inne
* 10. Ile średnio płaci Pani/Pan za przesyłkę:
mniej niż 10zł
10 – 15 zł
15 – 20 zł
20 – 30 zł
więcej niż 30 zł
* 11. Jakie cechy ceni sobie Pani/Pan przy wyborze dostawcy:
(proszę wybrać max 3 cechy)
cena
dostępność
czas realizacji usługi
fachowość
dodatkowe usługi (możliwość śledzenia paczki, powiadomienie o przesyłce, itp.)
opinie znajomych
bezpieczeństwo
marka
kompleksowość usług
wygoda składania zamówienia
możliwość wysyłki za pobraniem
inne
* 12. Z jakim problemem spotkał się Pani/Pan korzystając z usług kurierskich?
Opóźnienie przesyłki
Zagubienie przesyłki
Uszkodzenie przesyłki
Utrudniony kontakt z kurierem
Niekorzystne godziny odbioru przesyłki
Nigdy nie było problemów
Inne
* 13. Co Pani/Pana zdaniem wpływa najbardziej na jakość usług kurierskich?
(proszę ocenić w skali od 1 (nie ma wpływu) do 5 (znaczny wpływ))
12345
Konkurencyjne ceny
Atrakcyjność ofert
Czas realizacji usługi
Bezpieczeństwo przesyłki
Możliwość śledzenia przesyłki
Kultura osobista kuriera
Dostępność
Stan przesyłki
Możliwość wysyłki za pobraniem
* 14. W skali od 1 do 10 jak obecnie ocenia Pani/Pan poziom swojego zadowolenia z jakości świadczonych usług przez firmy kurierskie?
1- Nie jestem zadowolony/a
10 - Jestem zadowolony/a
12345678910
.
* 15. Czy chciałaby/chciałby Pani/Pan coś zmienić/poprawić w świadczonych usługach przez firmy kurierskie?


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .