Mam na imię Kinga, jestem uczennica klasy 2b w I Liceum Ogólnokształacącym im. Kazimierza Wielkiego w Zduńskiej Woli. Pod kierunkiem nauczyciela-opiekuna podjęłam się wykonania projektu naukowego, którego celem jest między innymi przeprowadzenie badań na temat tego, jakie problemy mają ludzie w porozumiewaniu się z innymi osobami. Badanie przeprowadzam głównie wśród uczniów i nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Zwracam się z prośbą do nauczycieli szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych o wzięcie udziału w ankiecie, dzięki, której będę mogła zrealizować założenia projektu i poprzeć je wynikami badań. Opracownia projektu zaprezentuję, by przekonać do tego, aby umiejętności empatycznej komunikacji interpersonalnej uczono w szkole .
Liczę na szczere odpowiedzi.
to, że uczniowie upierają się "przy swoim" |
to, że nauczyciele upierają się "przy swoim" |
to, że uczniowie nie liczą się ze zdaniem nauczyciela |
to, że nauczyciel nie bierze pod uwagę zdania ucznia |
to, że w kontaktach biorą górę emocje |
brak umiejętności empatycznej komunikacji uczniów |
brak umiejętności empatycznej komunikacji nauczycieli |
brak wypracowanych relacji w kontaktach uczeń-rodzic-nauczyciel |
struktura hierarchiczna szkoły |
to, że nauczyciel obawia się utraty autorytetu |
to, że uczniowie wywołują presję/szantażują nauczyciela |
to, że nauczyciele wywołują presję/szantażują ucznia |
to, że uczeń nie okazuje nauczycielowi szacunku |
to, że nauczyciel nie okazuje uczniowi szacunku |
Dziękujemy za udział w ankiecie:)