Kontakt
Ukończono 0%
Aktywność fizyczna w okresie pandemii
*
1. Płeć
Kobieta
Mężczyzna
*
2. wiek
poniżej 18 lat
18-20 lat
21-25 lat
26-30 lat
powyżej 30 lat
*
3. Nazwa uczelni, na której studiujesz
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Politechnika Lubelska
inna
*
4. Kierunek studiów
*
5. Czy pandemia Covid-19, twoim zdaniem, wpłynęła pozytywnie na twoją aktywność fizyczną
tak
nie
*
6. Na ile oceniasz swoje samopoczucie przed pandemią Covid-19?
bardzo słabe
słabe
przeciętne
dobre
bardzo dobre
*
7. Jak często korzystałeś/-aś z poniższych aktywności przed pandemią Covid-19?
bardzo często
przeciętnie
bardzo rzadko
wcale
jazda na rowerze/rolkach
bieganie
pływanie
spacery
gry zespołowe
siłownia
fitness
inne
*
8. Ile razy w tygodniu ćwiczyłeś przed pandemią Covid-19?
mniej niż 1 raz w tygodniu
1 raz w tygodniu
2 razy w tygodniu
3-4 razy w tygodniu
5 razy w tygodniu lub więcej
*
9. Jak oceniasz jakość swojego życia w czasie epidemii?
bardzo źle
źle
przeciętnie
dobrze
bardzo dobrze
trudno powiedzieć
*
10. Na ile oceniasz swoje samopoczucie w trakcie pandemii?
bardzo słabe
słabe
przeciętne
dobre
bardzo dobre
*
11. Jak często korzystałeś/-aś z poniższych aktywności w okresie pandemii
bardzo często
przeciętnie
bardzo rzadko
wcale
jazda na rowerze/rolkach
bieganie
pływanie
spacery
gry zespołowe
siłownia
fitness
inne
*
12. Ile razy w tygodniu ćwiczysz w trakcie pandemii Covid-19?
mniej niż 1 raz w tygodniu
1 raz w tygodniu
2 razy w tygodniu
3-4 razy w tygodniu
5 razy w tygodniu lub więcej
*
13. Ile czasu dziennie poświęcasz na ruch
mniej niż 1 godzina
1-3 godziny
4-5 godzin
ponad 5 godzin
*
14. Czy zauważyłeś/-aś, podczas pandemii, jakieś widoczne zmiany u siebie w wyglądzie fizycznym?
tak
nie
jeżeli tak, to jakie
*
15. Czy znalazłeś/-aś inne rozwiązania aktywności fizycznej, podczas gdy obiekty rekreacyjno-sportowe były zamknięte?
tak
nie
jeśli tak, to jakie
*
16. Czy korzystasz z filmików z You Tube lub z innych serwisów internetowych z zajęciami fitness bądź też inną formą aktywności fizycznej?
tak
nie
*
17. Jak bardzo są dla ciebie przydatne filmiki z zajęciami fitness bądź też innymi formami aktywności na You Tube lub na innych serwisach internetowych podczas Covid-19?
bardzo nieprzydatne
nieprzydatne
przydatne
bardzo przydatne
trudno powiedzieć
nie korzystam z serwisów internetowych
*
18. Czy zacząłeś/-aś częściej ćwiczyć korzystając z aplikacji mobilnych niż przed pandemią Covid-19 ?
tak
nie
*
19. Czy miałeś/-aś styczność z wf-em zdalnym
tak
nie
20. W jaki sposób, u ciebie, prowadzony jest wf zdalny ?
zajęcia odbywają się na kamerkach i ćwiczenia wykonywane są razem z wykładowcą
zajęcia odbywają się bez kamerek, ale należy wysłać wykładowcom filmiki z ćwiczeń bądź inne potwierdzenie wykonania ćwiczeń
można ćwiczyć we własnym zakresie, ale należy korzystać z aplikacji mobilnych i wysyłać screeny rezultatów
można ćwiczyć we własnym zakresie i użyć dowolnej formy ćwiczeń ( np. bieganie, rolki, ćwiczenia w domu), ale należy wysłać screeny rezultatów
studenci przygotowują prezentacje na forum
studenci tworzą prace pisemne
studenci prowadzą dzienniczek aktywności
inne formy
*
21. W jaki sposób prowadzący zachęcał cię do aktywności fizycznej?
dzielił się swoim doświadczeniem życiowym
puszczał filmiki związane z życiem sportowców, zaletami uprawiania sportu, metamorfozami różnych osób
uczył oraz pomagał w tworzeniu podstawowego, indywidualnego planu ćwiczeń
podchodził, w miarę możliwości, indywidualnie do każdego studenta
zauważał rezultaty
rozmawiał oraz pytał studentów na jakim zagadnieniu chcieliby się skupić
inne sposoby
*
22. Czy, Twoim zdaniem, wf zdalny, to dobre rozwiązanie na czas pandemii Covid-19?
tak
nie
*
23. Na ile oceniasz skuteczność zdalnego wf-u?
bardzo nieskuteczny
nieskuteczny
przeciętny
skuteczny
bardzo skuteczny
nie mam zdania
*
24. Jaką formę wf-u zdalnego najbardziej preferujesz?
zajęcia na kamerkach i ćwiczenia razem z wykładowcą
zajęcia bez kamerek, ale wysyłanie wykładowcom filmików z ćwiczeń
zajęcia we własnym zakresie, korzystając z aplikacji mobilnych, podsyłanie wykładowcom screenów z rezultatami
zajęcia we własnym zakresie, dowolna forma ćwiczeń (np.bieganie, rolki, ćwiczenia w domu), podsyłanie wykładowcom screenów z rezultatami
tworzenie i przedstawianie prezentacji na forum
pisanie prac pisemnych, np. referatów
inne formy
*
25. W jaki sposób wf zdalny zmienił Twoje postrzeganie sportu?
Sport stał się atrakcyjniejszy
Wf zdalny pozwolił na rozszerzenie możliwości uprawiania sportu
sport stracił na atrakcyjności
wf zdalny zawęził możliwości sportowe
nie zmienił mojego postrzegania
inne
*
26. Jakie pozytywne strony, twoim zdaniem, ma wf zdalny?
nie wymaga zbyt dużego zaangażowania
większa możliwość poznania teoretycznego sportu
możliwość oglądania filmów, czytania książek o tematyce sportowej w ramach zajęć
większa możliwość wybrania tematyki, którą student chce realizować
możliwość korzystania z aplikacji mobilnych o tematyce sportowej
zwiększona świadomość wykonywania ćwiczeń przez samego siebie
brak gier zespołowych
brak porównania z innymi studentami
nie ma pozytywnych stron
inne pozytywy
*
27. Co można zrobić, by zwiększyć skuteczność wf-u zdalnego?
Gotowe
Ankieta
Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund
i twórz własne ankiety online - za darmo!
.