Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Analiza skuteczności działań i narzędzi Employer Brandingowych w sektorze BPO/SSC na przykładzie Capgemini Polska.

Szanowni Państwo!
Jestem studentką drugiego roku studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie specjalność: Media Społecznościowe w Zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Poniższe badanie przeprowadzone jest na potrzeby pracy magisterskiej i skierowane jest do studentów uczelni wyższych. Ankieta ma na celu wykazanie czy działania Employer Brandingowe pojemowane przez pracodawców a skierowane do studentów są przez nich zauważalne, a co za tym idzie czy są skuteczną metodą pozyskiwania talentów na rynku pracy.
Metryczka:
* 1. Płeć:
kobieta
mężczyzna
* 2. Wiek
poniżej 18 lat
18 -24
25 - 34
35-44
45 - 54
55 i powyżej
* 3. Wykształcenie
podstawowe
średnie
wyższe licencjackie lub inżynierskie
wyższe magisterskie
zawodowe
* 4. Status
jestem studentem
nie jestem studentem


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .