Kontakt
Ukończono 0%
Test wiedzy "WUR sprzedaży" Helikon Meble Biurowe S.A.
*
1. Imię i nazwisko
*
2. Co to jest PULL?
Strategia zespołowego wyznaczania celów
Technika używana w tzw. coachingu menedżerskim
Technika przekonywania której podstawą są pytania
*
3. Jakie są najważniejsze grupy potrzeb klientów?
oszczędność, zysk, potrzeby fizjologiczne
zysk, potrzeba przynależności i miłości
Wygoda, uznanie, szacunek, sprawiedliwość
Bezpieczeństwo, wygoda, oszczędność, prestiż, zysk
prestiż, zysk
*
4. Które z poniższych pytań jest pytaniem zamkniętym?
Dlaczego, tak bardzo źle wykonałeś to zadanie?
Jak Pan myśli, kiedy moglibyśmy podpisać umowę: 12 czy 14 marca?
Z jakich powodów, to zdanie nie zostało wykonane prawidłowo?
*
5. Kiedy styl przekonywania PUSH jest najbardziej efektywny?
Decyzja została podjęta i nie jest korzystna dla osób przekonywanych
Druga strona chce negocjować tylko kwestie cenowe
Druga strona jest obiektywnie mniej doświadczona i ma mniejszą wiedzę na dany temat
*
6. Wymień 5 wyrazów od których zazwyczaj zaczynają się pytania otwarte?
*
7. Podaj w trzech punktach instrukcję "wchodzenia w uważność":
*
8. Wymień w 3 punktach co należy robić aby dobrze słuchać:
*
9. Aby dobrze sprzedawać należy pamiętać o uważności, wartościach i relacjach. Napisz co oznaczają te trzy pojęcia.
*
10. Dwie najważniejsze zasady dobrej komunikacji są wtedy kiedy nadawca zachowuje dwukierunkowość i spójność, co to oznacza?
*
11. Wymień toksyny komunikacyjne:
krytykowanie i obwinianie Ty zawsze…! Nie umiesz…! Nigdy…! Za każdym razem robisz to źle…
postawa obronna Znowu masz coś przeciwko mnie! Czepiasz się! Dlaczego tak mówisz? To nie moja wina!
lekceważenie i pogarda – pomniejszanie, ton głosu, ironia, „dobre rady”
wycofanie – ściana, ciche dni, unikanie kontaktu
*
12. Co to jest wypowiedź rozumiejąca czyli parafraza:
jest podstawową metodą aktywnego i skutecznego słuchania
jest informacją zwrotną dla partnera o tym, czy dobrze zrozumieliśmy jego słowa
powtarzamy własnymi słowami, wypowiedzi partnera, sprawdzając przy tym czy dobrze zrozumieliśmy ich intencję i treść
podsumowaniem wypowiedzi partnera
*
13. Podsumowanie = porządkowanie co to oznacza:
kontynuowanie zadawania pytań
wypunktowanie najważniejszych wątków, tematów, opinii pojawiających się w dyskusji
ma uporządkować dyskusję, przedstawić końcowe wnioski oraz umożliwić upewnienie się czy rozmówcy się z tym zgadzają
ułożenie rzeczy na swoim miejscu
*
14. Aby dobrze sprzedawać i osiągać efekt WOW należy posługiwać się "Kluczem 3 Pytań". Wymień w kolejności nazwy 3 grup tych pytań:
*
15. Co wzmacnia autorytet?
opanowanie
gadulstwo
wrażenie kompetencji
pewność siebie
wiarygodność
stałość
Gotowe
Ankieta
Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund
i twórz własne ankiety online - za darmo!
.