Wyjście
Kontakt
Ukończono 0%
SKUTECZNOŚĆ REKLAMY POPRZEZ LOKOWANIE PRODUKTÓW NA WIDEOBLOGACH KOSMETYCZNYCH
*
1. Czy używa Pani kosmetyków dostępnych w drogeriach/aptekach?
tak, często
tak, choć rzadko
nie używam
*
2. Która z poniższych odpowiedzi najtrafniej określa, jak często dokonuje Pani zakupu kosmetyków?
raz w tygodniu
dwa razy w miesiącu
raz w miesiącu
raz na kilka miesięcy
*
3. Skąd najszybciej dowiaduje się Pani o nowych produktach kosmetycznych?
z wideoblogów
z telewizji
z prasy
inne
*
4. Ile godzin dziennie spędza Pani przeglądając Internet?
nie więcej niż godzinę
2-3h
4-6h
7 i więcej
*
5. Jaka jest liczba wideoblogów kosmetycznych, które Pani regularnie ogląda?
jeden
dwa-trzy
cztery i więcej
*
6. Czy oglądając bloga, spotkała się Pani z napisem „zawiera lokowanie produktu”?
tak
nie
nie pamiętam
*
7. Czy zwraca Pani uwagę na konkretne marki kosmetyków stosowanych przez blogerkę?
tak, zawsze
tak, czasem
raczej nie
nie
*
8. Czy kiedykolwiek po ujrzeniu w filmiku znanego wcześniej produktu/marki, zmieniło się Pani nastawienie względem niego?
tak, pozytywnie
tak, negatywnie
pozostało bez zmian
*
9. Czy kiedykolwiek po ujrzeniu danego produktu/marki w filmiku była Pani bardziej skłonna do polecenia go znajomym?
tak, niejednokrotnie
tak, raz
nie
*
10. Czy kiedykolwiek zakupiła Pani produkt, ponieważ dowiedziała się o nim na wideoblogu?
tak, niejednokrotnie
tak, jednorazowo
nie, nigdy
11. Jakie marki kosmetyków kojarzy Pani, które były widoczne/prezentowane na wideoblogu, który Pani ogląda? Jeśli żadne, proszę zostawić puste.
12. Jaki jest Pani wiek?
15-19
20-26
27-35
35+
Gotowe
Ankieta
Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund
i twórz własne ankiety online - za darmo!
.
MoreGrowth
|
Natu.Care
|
HelloFinance
|
HiJunior
|
LifeAndMyFinance