Wyjście
Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Badanie dotyczące marki HTC i jej produktów

Poniżej znajdują się stwierdzenia odnoszące się do różnych aspektów związanych z firmą HTC. Proszę przeczytać dokładnie każde pytanie i zdecyduj, w jakim stopniu jest ono prawdziwe w stosunku do Pana/i poglądów wybierając jedną możliwą odpowiedz z pośród sugerowanych odpowiedzi. Pytania w których będzie możliwość udzielenia kilku odpowiedzi, będą posiadały odpowiednią adnotację informującą, o możliwości wielokrotnego wyboru.
* 1. Przy dokonywaniu zakupu telefonu co jest dla Pana/i najważniejsze?
W poniższym pytaniu uszereguj odpowiedzi według stopnia ważności : [1 - najbardziej ważne; 8-najmniej ważne]
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Cena produktu
  •   Estetyka produktu
  •   Innowacyjność produktu
  •   Jakość produktu
  •   Marka/ Producent
  •   Opinie znajomych
  •   Popularność produktu
  •   Użyteczność produktu
* 2. Z jakich usług korzysta Pan/i najczęściej podczas użytkowania telefonu komórkowego?
Uszereguj odpowiedzi w kolejności: [1- najczęściej używanych; 7 najrzadziej ]
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   E-mail
  •   Gry
  •   Internet
  •   MMS
  •   Nawigacja GPS
  •   Połączenia głosowe
  •   SMS
* 3. Czy angażowanie się firmy w działania charytatywne wzbudza przyjazne skojarzenia z marką?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Tak
Nie
Raczej nie
Zdecydowanie nie
Nie mam zdania
* 4. Gdzie kupiłby Pan/i telefon komórkowy chętniej ?
Przez internet
U operatora
W sklepie
* 5. Według Pana/i jaki gadżet powinien być dołączany do telefonów komórkowych?
* 6. Czy chętniej kupuje Pan/i telefon komórkowy, gdy dołączony jest do niego jakiś gadżet?
Tak
Nie
* 7. Na co zwraca Pan/i największą uwagę przy kupnie telefonu ? (Np. kolor, waga, wielkość itd. )
Proszę odpowiedzieć na pytanie podając maksymalnie 5 cech.
* 8. Jaki preferuje Pan/i system operacyjny telefonu ?
Android
BlackBerry OS
Windows Phone
* 9. Czy posiada Pan/i smartphone?
Smartphone - przenośne urządzenie telefoniczne integrujące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego
Tak
Nie
Nie,ale zamierzam kupić
* 10. Jaką maksymalną cenę wydałby Pan/i na smartphone ?
<499 zł
500-999 zł
1000-1499 zł
1500-1999 zł
2000-2499 zł
>2500 zł
* 11. Czy jest Pan/i użytkownikiem telefonu marki HTC?
Tak
Nie
Jeśli na powyższe pytanie odpowiedział Pan/i twierdząco proszę przejść do pytania nr 14, jeśli udzielona odpowiedź jest negatywna proszę o odpowiedzenie na pytania kolejno 12 i 13.
12. Jest Pan/i użytkownikiem marki telefonu :
Samsung
LG
Nokia
Sony
13. Dlaczego nie zdecydował się Pan/i na zakup telefonu marki HTC?
* 14. Z czym kojarzy się Panu/i marka HTC?
Proszę o zaznaczenie cechy, z którą się zgadzasz.
Dobre punkty serwisowe Złe punkty serwisowe
Wysoka jakość wykonania Niska jakość wykonania
Innowacyjność Brak innowacyjności
Estetyczne wykonanie Brak estetycznego wykonania
Adekwatna cena Wygórowana cena
* 15. Z jaką osobą kojarzy się Panu/i smartphone HTC?
Maksymalnie można udzielić 2 odpowiedzi.
Biznesmen
Kobieta 26-59 lat
Mężczyzna 26-59 lat
Osoba pracująca fizycznie
Osoba pracująca umysłowo
Osoby starsze (powyżej 60 roku życia)
Uczeń/Student
* 16. Z jakimi funkcjami kojarzą się Panu/i smartphone HTC? (e-mail, komunikatory ...)
* 17. Płeć:
Kobieta
Mężczyzna
* 18. Wiek:
<19 lat
20-29
30-39
40-49
50-59
60-69
>70
* 19. Stanowisko:
Student/Uczeń
Student pracujący
Pracujący
Bezrobotny

DZIĘKUJEMY ZA UZUPEŁNIENIE ANKIETY
TWOJE ODPOWIEDZI SĄ DLA NAS CENNYMI INFORMACJAMI