Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

GRY I ZABAWY W EDUKACJI MATEMATYCZNEJ W KLASACH I-III SZKOŁY PODSTAWOWEJ

* 1. 1. Z jaką częstotliwością korzysta Pani/ Pan w edukacji z gier i zabaw matematycznych?
 codziennie
 kilka razy w tygodniu
 raz w tygodniu
 raz w miesiącu
 rzadziej niż raz w miesiącu
* 2. 2. Skąd wywodzą się Pani/ Pan pomysły przeprowadzenia gier i zabaw matematycznych?
 z warsztatów
 z podręczników
 z Internetu
 z własnych pomysłów
* 3. 3. Jak przeprowadza Pani/ Pan zajęcia, podczas których korzysta z gier i zabaw matematycznych?
 jako fragment zajęć edukacji matematycznej
 jako całą edukację matematyczną w ciągu dnia
 podczas czasu wolnego, przerwy
* 4. 4. W jakim celu korzysta Pani/ Pan w edukacji z gier i zabaw matematycznych?
 szybkość przyswojenia wiedzy
 łatwość zrozumienia tematu
 motywacja do nauki
 rozrywka dla dzieci
* 5. 5. Czy uważa Pani/Pan, że korzystanie z elementów gier w trakcie trwania lekcji przyczynia się do ogólnego rozwoju dziecka?
 tak, ma wpływ pozytywny
 tak, ma wpływ negatywny
 nie ma żadnego wpływu
* 6. 6. Czy dzieci w wieku szkolnym chętnie uczestniczą w zabawach i grach matematycznych?
 tak, we wszystkich
 tak, ale w niektórych
 nie, w żadnych
* 7. 7. W grach i zabawach matematycznych uczestniczą ?
 wszystkie dzieci
 tylko te, które nie mają trudności w uczeniu się matematyki
 tylko te, które chcą uczestniczyć w danej grze/zabawie
* 8. 8. Czy uczęszcza Pani/Pan na dodatkowe szkolenia w ramach wprowadzania gier i zabaw matematycznych potrzebnych w edukacji szkolnej?
 tak, raz w semestrze
 tak, raz w roku
 nie byłam/em na takim szkoleniu
* 9. 9. Czy Pani/Pana placówka dysponuje środkami dydaktycznymi do prowadzenia gier i zabaw matematyczne ?
 tak, w dużym stopniu
 tak, w umiarkowanym stopniu
 nieposiadany materiałów dydaktycznych
10. 10. Do czego używa Pani/ Pan gier i zabaw matematycznych?
 do wspierania nabywania wiedzy
 do nabywania umiejętności
 do zgłębienia wiedzy z zajęć
 do zainteresowania tematem wśród dzieci
* 11. 11. Czy gra i zabawa matematyczna pozwala przezwyciężyć trudności w uczeniu się matematyki?
 zdecydowanie się zgadzam
 zgadzam się
 nie mam zdania
 nie zgadzam się
 zdecydowanie się nie zgadzam
* 12. 12. Jakiego rodzaju gry i zabawy matematyczne są najczęściej organizowane przez Panią/ Pana na lekcji?
 gry i zabawy na liczbach rzeczywistych
 gry i zabawy geometryczne
 gry i zabawy z zadaniami tekstowymi
 gry i zabawy miary pojemności i wagi
* 13. 13. Czy dzieci same potrafią konstruować gry matematycznych ?
 tak
 nie
 zdarza się
* 14. 14. Czy korzysta Pan/Pani z interaktywnych zabaw matematycznych typu Matlandia Junior?
 tak
 nie
* 15. 15. Z jakimi pojęciami matematycznymi najczęściej związane są stosowane gry i zabawy (maksymalnie 2 odpowiedzi)
 liczba
 liczenie
 pojęcia geometryczne
 miara, waga, pojemność
 czas i kalendarz
* 16. 16. Jakich środków dydaktycznych używa Pan/Pani najczęściej do zorganizowania gry?
 kości
 plansze
 bierki
 pionki
 karty
* 17. 17. Jakie umiejętności Pani/Pana zdaniem rozwijają gry i zabawy matematyczne ?
 interpretowanie
 kierowanie zespołem
 szybsze liczenie
 składne mówienie
 myślenie
 orientacja w przestrzeni
 planowanie
 porównywanie
 spostrzeganie
 skupienie uwagi
* 18. 18. Jakie zalety wynikające z korzystania z gier dydaktycznych w nauczaniu wczesnoszkolnym zauważa Pani/Pan?
 chęć do nauki
 koncentracja
 zaangażowanie wszystkich uczniów
 równe szanse każdego uczestnika
 atmosfera prowadzenia zajęć
 przestrzeganie reguł i zasad
 dochodzenie do kompromisu
* 19. 19. Czy poprzez własne doświadczenie zachęcaliby Państwo do częstego korzystania z gier i zabaw matematycznych?
 tak
 nie
 nie mam zdania
* 20. 20. Które gry są organizowane najczęściej ?
 gry sprawnościowe (np. doskonalące technikę rachunkową),
 gry strukturalne (pozwalające poznać jakąś strukturę logiczną/matematyczną)
 gry strategiczne (pozwalające budować jakąś strategię wygrywania, logiczne myślenie
* 21. 21. Płeć:
 kobieta
 mężczyzna
* 22. 22. Pani/Pana prowadzona klasa:
 I
 II
 III
* 23. 23. Pani/Pana wiek:
 18 - 25 lat
 26 - 35 lat
 36 - 45 lat
 46 lat i powyżej
* 24. 24. Pani/Pana stopień awansu zawodowego:
 nauczyciel stażysta
 nauczyciel kontraktowy
 nauczyciel mianowany
 nauczyciel dyplomowany
* 25. 25. Pani/Pana staż pracy:
 do 6 lat
 od 6 do 12 lat
 od 12 do 18 lat
 od 18 do 25 lat
 powyżej 25 lat


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .