Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Wpływ technik manipulacyjnych na decyzje zakupowe młodzieży kopia

* 1. Z jakim rodzajem reklamy spotyka się Pan/i najczęściej?
Telewizyjna
Radiowa
Internetowa
Prasowa
Bilbordy
* 2. Jak często spotyka się Pan/i z przekazami reklamowymi?
Kilka razy dziennie
Raz dziennie
Raz na tydzień
Mniej niż raz na tydzień
Kilkanaście razy dziennie
Kilka razy w tygodniu
* 3. Jaki jest Pana/i stosunek do reklam?
Lubię reklamy
Nie lubię, ale muszę oglądać reklamy
Nie lubię i nie oglądam reklam
Jestem obojętny/a w stosunku do reklam
* 4. Czy myśli Pan/i, że można wierzyć treścią reklamowym?
Nie, reklamy zawsze oszukują
Tak, reklamy zawsze mówią prawdę
Reklamy ukrywają większość ważnych informacji
Reklamy tylko częściowo mówią prawdę
* 5. Jaki wpływ mają reklamy na Pana/i decyzje zakupowe?
Kupuję tylko reklamowane produkty, ponieważ uważam, że są lepszej jakości
Kupuję reklamowane produkty z ciekawości, lubię testować nowe produkty
Czasami kupuję reklamowane produkty, najpierw jednak weryfikuję ich wiarygodność
Zdarza się, że kupuję reklamowane produkty, jednakże to nie reklama wpływa na moje decyzje, lecz cena, jakość oraz użyteczność
Reklama w żadnym stopniu nie wpływa na moje decyzje zakupowe
* 6. Czy zdarzyło się, że reklama jakiegoś produktu wywołała u Pana/i poczucie zagrożenia bądź niskiej jakości życia, co zaowocowało kupnem danego produktu?
Tak
Nie
* 7. Czy produkt, który jest mniej osiągalny od innych jest według Pana/i bardziej wartościowy?
Uważam, że produkt, który jest ograniczony ilościowo świadczy o prestiżu wyboru i dobrej jakości
Uważam, że produkty, które są dostępne bez ograniczeń, powszechne, szybko się nudzą oraz są mało atrakcyjne
* 8. Czy w przypadku, kiedy w reklamie występuje osoba sławna traktuje Pan/i przekaz z większym zaufaniem?
Tak, uważam, że produkty, które promuje mój idol są godne polecenia
Nie, ponieważ wiem, że udział w reklamie jest częścią ich pracy
Zależy czy daną osobę darzę sympatią
* 9. Na co zwraca Pan/i największą uwagę w przekazie reklamowym? (Proszę zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)
Demonstracja produktu
Konkretne informacje
Efekty specjalne
Humor
Chwytliwy tekst
Obecność sławnej postaci
Wpadająca w ucho muzyka
* 10. Czy zdarzyło się Panu/i kupić produkt, którym wcześniej został/a Pan/i obdarowany/a przez hostessę?
Kupiłem/am taki produkt, ponieważ czułem/am względem hostessy dług wdzięczności.
Próbuje produkty promowane przez hostessy, lecz nie czuje potrzeby odwdzięczenia się.
Nie próbuję promowanych przez hostessy produktów, ponieważ nie chcę czuć się zobowiązany/a.
* 11.
11. Proszę zaznaczyć jak zareagowałby/łaby Pan/i w takiej sytuacji: Idziesz do sklepu z zamiarem kupna telefonu do 1000zł. Sprzedawca w sklepie proponuję Ci dodatkowo zakup np.: bezprzewodowego głośnika w atrakcyjnej cenie 120zł.
Dokupiłbym/abym zaproponowany produkt, ponieważ jego cena wydaje się bardzo atrakcyjna w stosunku do ceny telefonu.
Nie kupiłbym/abym głośnika, ponieważ wiem, że sprzedawca próbuje naciągnąć mnie na większe koszty.
* 12. Czy słyszał/a Pan/i o manipulacji w reklamie?
Tak
Nie
* 13. Czy według Pana/i istnieje różnica między manipulacją a perswazją? (Jeśli tak, to proszę podać jaka)
* 14. Proszę zaznaczyć znane Panu/i reguły wywierania wpływu.
Reguła wzajemności
Reguła niedostępności
Reguła kontrastu
Reguła lubienia i sympatii
Reguła autorytetu
Reguła społecznego dowodu słuszności
Reguła zaangażowania i konsekwencji
Nie znam wyżej wymienionych technik
15. Proszę opisać jedną ze znanych technik wywierania wpływu.
* 16. Płeć
Kobieta
Mężczyzna
* 17. Wiek
12-13
14-15
16-17
18 i więcej


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .