Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%
Dzień dobry! Nazywam się Karolina Mąka. Jestem studentką ostatniego roku studiów magisterskich na specjalizacji marketing na Wydziale Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Zwracam się z prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej wpływu działań Public Relations na kreowanie wizerunku oraz rozpoznawalność marki „Rossmann”. Kwestionariusz jest skierowany wyłącznie do osób, które robią zakupy w sieci drogerii „Rossmann”. Ankieta jest anonimowa, a wyniki badań są niezbędne do napisania pracy magisterskiej. Z góry bardzo dziękuję za poświęcony czas!

PR Rossmann

1. Jak często Pan/Pani robi zakupy w „Rossmannie”? (proszę zaznaczyć tylko jedną odpowiedź)
codziennie
kilka razy w tygodniu
kilka razy w miesiącu
rzadziej
2. Czy posiada i korzysta Pan/Pani z aplikacji „Rossmann”? (proszę zaznaczyć tylko jedną odpowiedź)
tak
nie
3. Czy kiedykolwiek korzystał/a Pan/Pani z promocji organizowanych przez „Rossmanna” 2+1 lub 2+2 ? (proszę zaznaczyć tylko jedną odpowiedź)
tak
nie
4. Czy korzysta Pan/Pani z magazynu „Rossmanna”- SKARB? (proszę zaznaczyć tylko jedną odpowiedź)
tak
nie
5. Które z poniżej wymienionych marek jest marką własną „Rossmanna”? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)
AA
Isana
Domol
Synergen
Ziaja
Fusswohl
Prokudent
Bielenda
Babydream
Scholl
6. Który z poniżej wymienionych opisów jest właściwym logiem „Rossmanna”? (proszę zaznaczyć tylko jedną odpowiedź)
Czerwony napis na czarnym tle
Granatowy napis na białym tle
Czerwony napis z centaurem wpisanym w literę „O” na białym tle
Granatowy napis z centaurem wpisanym w literę „O” na białym tle
7. Która/e z poniższych aktorów jest jest/są twarzą „Rossmanna”? (proszę zaznaczyć tylko jedną odpowiedź)
o Katarzyna Zielińska
o Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska, Magdalena Stużyńska
o Małgorzata Kożuchowska
o Otylia Jędrzejczak
8. Jakie wartości kojarzą się Panu/i z firmą „Rossmann”? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)
Stosunek ceny do jakości
Zorientowanie na klienta
Innowacyjność
Współpraca
Opiekuńczość
Kreatywność
Pomoc
Zdrowie
9. Czy uważa Pan/Pani, że firmy, które dbają o środowisko, pomagają lokalnym organizacjom są lepiej postrzegane przez klientów? (proszę zaznaczyć tylko jedną odpowiedź)
Tak
Nie
10. Czy obserwuje Pan/i w mediach społecznościowych (np. facebook, instagram) swoje ulubione firmy, w których robisz zakupy? (proszę zaznaczyć tylko jedną odpowiedź)
o Tak
o Nie
11. Które z poniżej wymienionych aspektów w największym stopniu kształtują wizerunek firmy? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)
Charakterystyczne logo
Działania charytatywne
Strona internetowa
Aktywność w mediach społecznościowych
Ambasador firmy
Sponsorowanie imprez
12. Czy uważa się Pan/i za stałego klienta sieci „Rossmann”? (proszę zaznaczyć tylko jedną odpowiedź)
Tak
Nie
13. Płeć: (proszę zaznaczyć tylko jedną odpowiedź)
kobieta
mężczyzna
14. Wiek: (proszę zaznaczyć tylko jedną odpowiedź)
Do 19 lat
20-25
26-30
31-45
Powyżej 46
15. Co robisz na co dzień? (proszę zaznaczyć tylko jedną odpowiedź)
uczę się w szkolę
studiuję
studiuję i pracuję
pracuję
bezrobotny/ inne


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .