Kontakt
Ukończono 0%
Wplyw reklam TV na decyzje zakupowe rodziców kopia
1. Kim jesteś?
kobieta
mężczyzna
2. Pani / Pana wiek?
poniżej 25 lat
25 - 30 lat
31 - 35 lat
36 - 40 lat
powyżej 40 lat
3. Wiek Pani / Pana dziecka?
poniżej 3 lat
3 - 5 lat
6 - 7 lat
8 - 9 lat
4. Czy ogląda Pani / Pan TV?
często
czasami
rzadko
nigdy
5. Czy zdarza się Pani / Panu oglądać reklamy TV?
Tak, często
Tak, czasami
rzadko
nigdy
6. Czy Pani / Pana dziecko ogląda TV ?
często
czasami
rzadko
nigdy
7. Czy Pani / Pana dziecko korzysta z innych nośników masowego przekazy takich jak np. telefon, tablet, komputer?
Tak
Nie
8. Czy ogląda Pani / Pan reklamy TV dotyczące zabawek razem z dzieckiem?
często
czasami
rzadko
nigdy
9. Jaką ostatnio oglądaną reklamę TV dotyczącą zabawek zapamiętał/a Pan / Pani?
10. Jak często kupuje Pan / Pani zabawki dziecku?
często, więcej niż raz w tygodniu
raz w miesiącu
okazjonalnie
bardzo rzadko
11. Co wpływa na Pani / Pana decyzje przy zakupie zabawek?
rozwój dziecka
moda / trendy
funkcjonalność
sugestie/oczekiwania dziecka
marka
cena
inne..............................................................
12. Czy podejmuje Pan / Pani decyzje o zakupie zabawek razem z dzieckiem?
Tak, zawsze staram się brać pod uwagę sugestie dziecka
Czasami
Raczej nie
Nie sam/a dokonuje wybory
13. Czy podczas wyboru zabawek dla dziecka sugeruje się Pani/Pan zabawkami proponowanymi w reklamach TV ?
Tak, zawsze
Czasami
Rzadko
Nie, nigdy
14. Czy Pani ? Pana dziecko wymusza zakup zabawki reklamowanej w TV? Jeżeli TAK to czy Pan / Pani kupuje taką zabawkę?
15. Czy czuje Pan / Pani presje posiadania wynikającą z reklam TV ( ,, to jest fajne, wszyscy to mają, moje dziecko też musi mieć")?
Tak
Raczej tak
Nie
Raczej nie
16. Czy reklamy TV, w jakiś sposób ułatwiają podjęcie decyzji podczas wyboru zabawki dla dziecka? Jeżeli TAK, to w jaki?
Dalej
Ankieta
Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund
i twórz własne ankiety online - za darmo!
.