Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Wplyw reklam TV na decyzje zakupowe rodziców kopia

1. Kim jesteś?
kobieta mężczyzna
2. Pani / Pana wiek?
poniżej 25 lat 25 - 30 lat 31 - 35 lat 36 - 40 lat powyżej 40 lat
3. Wiek Pani / Pana dziecka?
poniżej 3 lat 3 - 5 lat 6 - 7 lat 8 - 9 lat
4. Czy ogląda Pani / Pan TV?
często czasami rzadko nigdy
5. Czy zdarza się Pani / Panu oglądać reklamy TV?
Tak, często Tak, czasami rzadko nigdy
6. Czy Pani / Pana dziecko ogląda TV ?
często czasami rzadko nigdy
7. Czy Pani / Pana dziecko korzysta z innych nośników masowego przekazy takich jak np. telefon, tablet, komputer?
Tak Nie
8. Czy ogląda Pani / Pan reklamy TV dotyczące zabawek razem z dzieckiem?
często czasami rzadko nigdy
9. Jaką ostatnio oglądaną reklamę TV dotyczącą zabawek zapamiętał/a Pan / Pani?
10. Jak często kupuje Pan / Pani zabawki dziecku?
często, więcej niż raz w tygodniu raz w miesiącu okazjonalnie bardzo rzadko
11. Co wpływa na Pani / Pana decyzje przy zakupie zabawek?
rozwój dziecka moda / trendy funkcjonalność sugestie/oczekiwania dziecka marka cena inne..............................................................
12. Czy podejmuje Pan / Pani decyzje o zakupie zabawek razem z dzieckiem?
Tak, zawsze staram się brać pod uwagę sugestie dziecka Czasami Raczej nie Nie sam/a dokonuje wybory
13. Czy podczas wyboru zabawek dla dziecka sugeruje się Pani/Pan zabawkami proponowanymi w reklamach TV ?
Tak, zawsze Czasami Rzadko Nie, nigdy
14. Czy Pani ? Pana dziecko wymusza zakup zabawki reklamowanej w TV? Jeżeli TAK to czy Pan / Pani kupuje taką zabawkę?
15. Czy czuje Pan / Pani presje posiadania wynikającą z reklam TV ( ,, to jest fajne, wszyscy to mają, moje dziecko też musi mieć")?
Tak Raczej tak Nie Raczej nie
16. Czy reklamy TV, w jakiś sposób ułatwiają podjęcie decyzji podczas wyboru zabawki dla dziecka? Jeżeli TAK, to w jaki?


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .