Branding typu White Label to rezygnacja z kompromisów związanych z identyfikacją podczas prowadzenia wszelkiego rodzaju badań i sondaży w internecie lub przy publikowaniu testów i formularzy online.
Wykorzystaj pełny potencjał Twojej marki w trakcie ww. działań integrując własny szablon graficzny, logo, faviconę, domenę oraz ukrycie brandu Ankieta+ a nasz system będzie wyglądać jak Twój własny!.
Funkcjonalności brandingowe zgodnie z modelem rozliczeniowym Ankieta+ są jedynymi płatnymi – za uiszczoną opłatę możesz system Ankieta+ wykorzystać w celach komercyjnych i przedstawić jako swoje własne narzędzie. Wszystkie pozostałe funkcjonalności otrzymujesz od nas całkowicie bezpłatnie!
Zobacz cennik Ankieta+Skorzystaj z gotowych wzorów graficznych i buduj własne szablony, aby Twój kwestionariusz ankiety lub testu jeszcze lepiej nawiązywał do tematu projektu i prezentował się profesjonalnie. Możesz również tworzyć szablony samodzielnie w języku CSS3 dowolnie definiując każdy najdrobniejszy element Twojego kwestionariusza.
Dodaj własne logo oraz faviconę do Twojej ankiety lub testu. Logo ustawisz w nagłówku który będzie stałym elementem dla każdego ekranu Twojej ankiety. Favicona to mała ikona przed adresem www w pasku adresu przeglądarki internetowej.
Przeprowadź badanie pod własną domeną np. www.twojastrona.pl/badanie_satysfakcji lub kup całkowicie nową domenę pod planowany projekt. Wszystko to, aby uatrakcyjnić i sprofesjonalizować projekt, a tym samym zachęcić respondentów do wypełnienia ankiety i testu. Jeszcze nigdy prowadzenie badania spójnego z identyfikacją marki nie było tak proste.
Moduł mailingowy w Ankieta+ umożliwia wysłanie zaproszeń do ankiety, lub testu na dowolną liczbę adresów Twoich respondentów, a wysyłka zaproszeń z systemu daje Ci możliwości monitorowania postępu wypełniania kwestionariuszy – na bieżąco możesz śledzić kto już rozpoczął, a kto zakończył wypełnianie. W Ankieta+ możesz ustawić wysyłanie zaproszeń z dowolnego własnego adresu e-mail.
Zdefiniuj treść własnego komunikatu dla respondentów , który się im wyświetli po zakończeniu wypełniania ankiety. Dajemy Ci również możliwość przekierowania respondentów po wypełnieniu ankiety lub formularza na podany przez Ciebie adres www. Jest to świetny sposób na nagrodzenie uczestników ankiety voucherem lub kodem rabatowym, bądź zaprezentowanie specjalnej oferty czy skierowanie na fanpage marki.
Skieruj respondentów, którzy ukończyli wypełnianie ankiety, testu lub formularza na dedykowany adres www gdzie odnajdą np. voucher, informacje o aktualnie trwającej promocji, fanpage marki lub wyniki testu. Wykorzystaj zaangażowanie swoich respondentów i nagradzaj ich za pozostawienie cennych dla Ciebie danych.