Nowy układ menu odzwierciedla obecne na stronie Ankietaplus.pl 4 proste kroki prowadzenia projektów w naszym systemie:
1. Projektuj
2. Konfiguruj
3. Publikuj
4. Analizuj
Głównym celem uporządkowania menu w ten sposób i tym samym główne zmiany dotyczą zebrania wszystkich ustawień konfiguracyjnych, które dotychczas były rozlokowane w kilku miejscach systemu, w jednej zakładce ‘Konfiguruj’.
I. Projektuj
Głównym zadaniem na tym etapie jest ułożenie listy pytań i odpowiedzi oraz odpowiednie rozlokowanie ich na stronach kwestionariusza i ustawienie dla respondentów logiki przechodzenia przez kwestionariusz oraz walidacji pytań. W tej zakładce możecie również wydrukować projekt kwestionariusza, a także przywrócić z kosza usunięte wcześniej pytania.
II. Konfiguruj
Opcji konfiguracyjnych jest bardzo dużo a teraz są one dostępne w jednym miejscu systemu.
White-Label - tutaj dostępne są ustawienia dla użytkowników premium. ukrywanie brandu Ankieta+, zarządzanie domeną badania oraz adresem e-mail z którego zostaną wysłane zaproszenia, dodanie favicony czy też własnej strony landing page z podziękowaniami.
Nagłówek i stopka - tutaj można ustawić treść i logo w nagłówku a także zdefiniować treść stopki o ile macie pakiet płatny (w darmowym jest tam stopka Ankieta+).
Kolory, Czcionki, Tło - zakładki konfiguracji graficznej
Szablony Css3 - tutaj możecie dowolnie zdefiniować wygląd własnego szablonu graficznego.
Kwestionariusz - tu możecie ukryć wiele elementów kwestionariusza tj. tytuły stron, numerację stron i pytań etc.
Dostępność - w tej zakładce definiujecie ile razy może wypełnić kwestionariusz respondent, a także po ilu wypełnieniach kwestionariusz będzie zamknięty. Z jakich adresów IP respondenci mogą/nie mogą wypełniać, szyfrowanie SSL i inne.
Nazwy i komunikaty - tutaj można edytować treści komunikatów np. podziękowania po wypełnieniu, a także nazwy np. przycisków nawigacyjnych.
III. Publikuj
W tym miejscu można odnaleźć link i QR Code do kwestionariusza, opublikować je szybko na facebook'u, google+ i innych social-media a także wysłać indywidualne linki przez e-mail do dodanych respondentów. Nie ma tutaj już żadnych innych skomplikowanych ustawień.
IV. Analizuj
Tutaj są dostępne dane statystyczne i raporty z danymi zbiorczymi, które można wydrukować do PDF oraz indywidualnymi. Można także zebrane dane pobrać do pliku MS Excel.
Opublikowano 2014-07-09 06:34:16