Obrany przez nasz model rozliczeniowy kierunek wymagał i tej zmiany. Od teraz Twoje logo w kwestionariuszu ankiety całkowicie bezpłatnie!
Przypomnijmy - w Ankieta+ opłaty pobierane są jedynie za tzw. "white label". Jest to pakiet funkcjonalności dotyczących wyglądu ankiety, który umożliwia ukrycie identyfikacji wizualnej Ankieta+ i pokazanie systemu jako własnego. Na ten pakiet składają się możliwości:
Jako pierwsi na rynku systemów do ankietowania on-line w Polsce i całkiem możliwe, że również na świecie, oddajemy bez ograniczeń wszystkie funkcjonalności typu premium tj. m.in.:
każdemu z naszych klientów, a płatności od 01.12.2013 pobieramy jedynie w zależności potrzeby własnego brandingu typu white-label i ewentualnie ilości uruchomionych w nim ankiet.
Czym jest branding white-label? To Twoja własna identyfikacja wizualna ankiety, testu czy formularza. W planie płatnym możesz między innymi dodać własne logo, kolorystykę, faviconę, czcionkę, tło, ustawić własną stronę przekierowania po wypełnieniu kwestionariusza ankiety, prowadzić projekt pod własną domeną, wysyłać zaproszenia z własnego adresu e-mail, czy wreszcie prowadzić projekty bez logo Ankieta+.
Zmiana modelu rozliczeń polega tym samym na odejściu od dotychczasowej orientacji na funkcjonalności systemu i zastąpienie jej orientacją na potrzeby klientów, którzy najczęściej:
Dodatkowo mamy jeszcze plan darmowy, który jest przewidziany dla osób nie potrzebujących brandingu white-label co oznacza publikowanie kwestionariuszy ankiet lub testów w naszym autorskim szablonie graficznym przy czym jak już pisałem we wstępie, korzystający z planu darmowego również otrzymają wszystkie zaawansowane funkcjonalności do swojej dyspozycji.
Realizacji ambitnych projektów z wykorzystaniem Ankieta+ dla Was Wszystkich!
W narzędziu pojawiło się kilka ciekawych zmian - z pewnością przypadną Wam do gustu! Dotyczą one nowo utworzonego modułu brandingu, który powstał w celu przeniesienia i zgrupowania w jednym miejscu wszystkich narzędzi do graficznego brandingu projektu.
Do nowej zakładki White-Label przeniesiona została możliwość wgrania własnego pliku graficznego z logo (w formacie PNG, JPG, BMP, GIF). Dodatkowo można określić ścieżkę do favicony, nadpisując domyślną faviconę Ankieta+. Dopełnieniem brandingu jest możliwość ukrycia faktu realizacji projektu przez nasze narzędzie i ukrycie stopki Ankieta+. Wszystkie opcje są dostępne dla Klientów w planie płatnym.
Nowa zakładka Tło pozwala na wybór i jednoczesny podgląd deseniu graficznego (tła) dla Waszego projektu. Można przeglądać i testować z gotowych desenii dostępnych w narzędziu lub wgrać własne tło. Dodatkowo można zdefiniować sposób wyświetlania grafiki (powtarzaj, nie powtarzaj, dopasuj do ekranu). Opcja jest dostępna dla wszystkich Klientów.
Nowa zakładka Czcionka umożliwia wybór jednej z 24 dostępnych czcionek i jednoczesny podgląd Waszego projektu w nowej czcionce. Wszystkie czcionki w bibliotece są implementacją czcionek webowych na otwartej licencji, co gwarantuje jednakowe wyświetlanie na wszystkich przeglądarkach, urządzeniach i systemach operacyjnych. Opcja jest dostępna dla wszystkich Klientów.
Nowa zakładka Kolory grupuje opcje konfiguracyjne takie jak formatowanie, kolory czcionek, tła, przycisków, rozmiary czcionek dla wszystkich elementów kwestionariusza ankiety, testu czy formularza. Kolory można wprowadzić w formacie HEX lub skorzystać z wygodnego graficznego edytora kolorów. Można na bieżąco podglądać efekty zmian. Opcja jest dostępna dla wszystkich Klientów.
Istniejąca zakładka Szablony CSS3 (poprzednio Projektowanie > Szablony) daje najbardziej zaawansowane możliwości konfiguracji graficznej wyglądu szablonu, oddając kontrolę nad każdym pojedyńczym element interfejsu Waszego projektu. Tworzenie szablonu wymaga znajomości kodu i składni CSS3. Opcja szablony CSS3 jest dostępna dla Klientów w planie płatnym.
Zachęcamy do tworzenia pięknych brandingów Waszych projektów! Niebawem kolejne nowości.
W dniu dzisiejszym wprowadziliśmy kolejne nowe funkcjonalności, które powinny się Wam spodobać!
Do najbardziej interesujących zmian możemy zaliczyć możliwość edycji pytań z istniejącymi odpowiedziami respondentów, wspomagającą obsługę formularzy wysyłkę odpowiedzi respondenta na email oraz wspomagające analizę pobieranie danych rozpoczętych i zakończonych.Edycja pytań z istniejącymi odpowiedziami respondentów pozwala na swobodną edycję istniejących i dodawanie nowych odpowiedzi do każdego pytania - bez konieczności czyszczenia odpowiedzi. Funkcjonalność pozwala na wygodne dostosowanie treści pytania lub odpowiedzi, często właśnie już po wysyłce zaproszeń do respondentów i w trakcie trwania projektu. Opcja jest dostępna dla wszystkich Klientów.
W module Analiza udostępniliśmy dodatkowe informacje o każdym respondencie, a konkretnie: adres referencyjny skąd respondent kliknął w link z zaproszeniem do projektu oraz status postępu danego respondenta. Respondent może zostać zakwalifikowany do jednego z trzech statusów: rozpoczął/w trakcie; zakończył przedwcześnie (korzystając z przycisku wyjście); zakończył prawidłowo (przechodząc przez cały kwestionariusz projektu). Nowe dane są dostępne w analizie indywidualnej i pobieraniu wyników do pliku (Analiza > Wyniki Indywidualne). Opcja jest dostępna dla wszystkich Klientów.
Dotychczasowy eksport wyników do formatu Excel (XLSX) zakończonych wypełnień został wzbogacony o możliwość pobierania dodatkowo danych cząstkowych, czyli rozpoczętych ale nie ukończonych lub w trakcie. Dane cząstkowe można od teraz uwzględniać przy pobieraniu danych zbiorczych i indywidualnych w module analiza. Opcja dostępna dla wszystkich Klientów.
W widoku Moje projekty i wewnątrz konkretnego projektu dodane zostały przyciski świadczące o statusie publikacji projektu. Zielony stan przycisku oznacza, że projekt jest uruchomiony i dostępny publicznie - respondenci mogą wchodzić i odpowiadać. Czerwony stan przycisku oznacza, że projekt jest wyłączony - próba dostępu do projektu przez respondenta zakończy się wyświetleniem informacji o wyłączonym badaniu.
Dla projektów formularzy (również ankiet, sondaży i testów online) dodaliśmy możliwość ustawienia opcji notyfikacje o nowej odpowiedzi, informującej o ukończeniu ankiety bądz testu przez nowego respondenta. Podsumowanie wysyłane zostanie na adres email Klienta w formacie analizy indywidualnej. Opcja dostępna jest dla wszystkich Klientów w module Projektowanie > Ustawienia.
Na prośby Klientów połączony zostały również formularz edycji danych personalnych i firmowych do jednego wspólnego formularza.
Życzymy wygodnych i wartościowych badań w Internecie. Wkróce kolejne nowości.
Wprowadziliśy kilka zmian do narzędzia, które skupiają się przedewszystkim na wyglądzie interfejsu panelu Ankieta+, szczegóły poniżej.
Zmianie i odświeżeniu uległ szereg drobnych elementów interfejsu, takich jak:
Liczymy, że wprowadzone zmiany przypadną Wam wszystkim do gustu! Wkrótce kolejne zmiany.